... všetko o BMW ...
Moderátori: Hugino, SmartBastard
kilo127 napísal:Zdravim, potreboval by som od Vas par info o chip tuningu na BMW X3 E83 2.0D 150HP manual, ma niekto s tymto skusenosti co by ste odporucili (napr. aky vyrobca atd...Najviac by mi pomohlo ma to niekto z Vas napojene na tento typ auta alebo nemusi byt X3 ale nech je to aspon 2.0 D od BMW, ci ma zmysel investovat do takehoto zariadenia. Nepotrebujem to na divoku jazdu na dialnice (to by som musel zmenit motorizaciu - aspon do 3.0 D ), ale napr. na horske priechody na predbiehanie - hlavne akceleracia...vopred dakujem za info.
kilo127 napísal:Zdravim, potreboval by som od Vas par info o chip tuningu na BMW X3 E83 2.0D 150HP manual, ma niekto s tymto skusenosti co by ste odporucili (napr. aky vyrobca atd...Najviac by mi pomohlo ma to niekto z Vas napojene na tento typ auta alebo nemusi byt X3 ale nech je to aspon 2.0 D od BMW, ci ma zmysel investovat do takehoto zariadenia. Nepotrebujem to na divoku jazdu na dialnice (to by som musel zmenit motorizaciu - aspon do 3.0 D ), ale napr. na horske priechody na predbiehanie - hlavne akceleracia...vopred dakujem za info.
yeager napísal:ahojte, nechcel som otvorit novu temu s podobnou tematikou, tak to radsej napisem sem.
mam x3 rv2007/11, dovezene belgicka. tieto auta sa vsade predavali ako 130kW, ale v belgicku kvoli poistke to predavali ako 120kW. viete mi poradit ako by som tam vedel dostat "original vykon"? nechcel by som auto nachipovat, iba nastavit tak ako su nastavene original 130kW motory, nematie niekto original flash zo 130kW auta, ze by som to skusil porovnat popripade upravit vo winolse?
dalsia otazka sa tyka EGR ventilu. Autokom mi hlasi 5 chyb s EGR, skusal som to vymazat ale neide to, zrejme bude vadny EGR ventil. Mate niekto skusenosti s vypnutim EGR ventilov v RJ? Nejedna sa mi o vypnutie softwerom, ktore vypnu iba chybove kody ale o softwerove odstavenie EGR v RJ.
Dakujem