... všetko o BMW ...
Moderátor: voMacK
Jakub89 napísal:Skrátka a jasne sú na napravach, alebo na tyčiach riadenia skrutky, ktoré časom sa zahrdzavejú....a keď ich chceš na geoške povoliť, aby si nanovo spravne nastavil zbiehavosť napr. Tak niet boha povoliť, preto sa nahrievajú, alebo wdčko...ale dakedy je to tak zapečené, že len flexa pomože....na geometrii ĺudia maju za ulohu ti geometriu nastaviť a nie ztracať čas povoĺovaním skrutiek...TT-SIMIK ďakujem za odpoveď.
Ak teda chápem správne:
- ak sa dajú aj staršie (neviem ako dlho tam śu) excentre povoliť, tak sa nimi geomeria podarí správne nastaviť, tak aby držala?
- ohľadne spojovacích týč riadenia, je v poriadku keď sa počas geometrie nahrievajú? Nevzniká tam prípadná príčina chybnej geometrie?
Ak je toto všetko v poriadku, nechápem prečo auto na dialnici pláva pri väčšej rýchlosti.
mitocross napísal:Veď tvrdi, že nemá vôle na podvozku...Niektore F10 mavali problem s plavanim na dialnici. Pozri aj tu na fore, su tu prispevky. Kludne mozes mat nevhodnu kombinaciu pneu+starych komponentov podvozka a riadenia/silentov apod. ,ktore tvoj problem zvyraznuju. Na statickej geometrii moze vysledok vychadzat ok.