... všetko o BMW ...
Moderátor: voMacK
 Potom vystreli tlak na filtri, fuha dobre 4Bar za studena.. a v hlave 0Bar. Pretoze kanaly v tom motore su stavane na oleje, ktore su viskozne za tepla tekute ako voda. Hustota a hustota nieje to iste, niektore oleje maju vacsiu hustostu v rovnakej viskozite. Ale hovorime o hustote fyzikalnej kg/m3, nie ako sa javi husty-riedky. Takze mozes namontovat budik a skusat rozne 0W oleje s ktorym bude najvac.. samozrejme by bolo pekne aby sa ten zvyseny tlak potom kryl aj s normalnym vyrobcom toho oleja, naco mat o pol Bar viac ked to bude Dynamax.
 Potom vystreli tlak na filtri, fuha dobre 4Bar za studena.. a v hlave 0Bar. Pretoze kanaly v tom motore su stavane na oleje, ktore su viskozne za tepla tekute ako voda. Hustota a hustota nieje to iste, niektore oleje maju vacsiu hustostu v rovnakej viskozite. Ale hovorime o hustote fyzikalnej kg/m3, nie ako sa javi husty-riedky. Takze mozes namontovat budik a skusat rozne 0W oleje s ktorym bude najvac.. samozrejme by bolo pekne aby sa ten zvyseny tlak potom kryl aj s normalnym vyrobcom toho oleja, naco mat o pol Bar viac ked to bude Dynamax. 
											peto20120 napísal:Mal by byť cca 1.3 bar a velky prd maju. Tak 1,1 az 1,2 bar max pri zohriatom motore na prevadzkovu teplotu, kvalitny glicerinovy manometer, nove olejove čerpadlo, novy olej 5w30 aj 5w40 u n47 aj n57. Vyskusane aj mensie ozubene koliesko su dva 23 zubov a 24 zubov.Co pozeram v programe tak u modelu Bmw E60,61 3l tlak oleja ma byt1.3bar pri720ot ,a u 4valca 1.3bar830ot a pre novsie modely tlak oleja neuvadza
BMWMISCHO napísal:F15 40D najazd cca 190tkm vysoká spotreba oleja 2t-3t treba doplnit 1liter . Zdravim ťa ako si vyriešil problém ? Mám niečo podobné ďakujem