... všetko o BMW ...
Moderátori: b0ris, 100RM, BinKooL
Andrejoo_e46 napísal:A akym sposobom si to EGR, vahu vzduchu a aj rail skontroloval ak mozem vediet, ak tvrdis ze je to vsetko v poriadku? Len tak vizualne, ci su tieto veci pritomne, alebo nejakym meranim? Lebo diagnostika nema pisat len to, v akom systeme je chyba, ale aj aka chyba a ak to je fabricka diagnostika pre BMW, tak aj to, akym sposobom ju potvrdit, izolovat, odstranit...Zdravim . Keďže som vo fórach pod skratkou MIl našiel všetko len nie to čom hľadal 🥲😄 tak prvýkrát v živote tu zakladam tému . Jedná sa o E65 predlf. 730d 160kw.
Píše mi diagnostika , že kontrolka MIL je vypnutá . Vedeli by ste mi poradiť prosím ako sa dá znova zapnúť / aktivovať? Aby proste fungovala .
Ďalej ,
Keď idem napríklad 130 po diaľnici a stupim na pedál až na na podlahu tak auto sa zoberie ale od 3500 hore ma nepravidelný ťah - potiahne citeľne silnejšie a slabšie v rovnakom intervale cca 2 sekundy raz tak raz tak . Čoby to mohlo byť ? Diagnostika píše EGR aj váhu vzduchu aj rail . Všetko skontrolovane a je to v poriadku. Napadlo ma turbo alebo jeho ventil ?
Ďakujem .
TT-SIMIK napísal:Ta je vymenená ( znacka pierburg ) a auto ide lepsie o dost uz sa nedusi ked pridam ale zas na prve zošliapnutie plynu reaguje ako fabia . Ked mu stúpim 2-3x po sebe tak sa zobudí . Z diagnostiky som sa zatial nic nedozvedel .Vaha na tychto 160kw odchadza pravidelne….