Streda, 2. Novembra 2022, 00:06
Zdravím vás,
rád by som poprosil o radu, info, ako vyriešiť problém s motorom na 650i. Je to auto môjho známeho a auto sa mu pokazilo v Nemecku. Teraz rozmýšla, čo by to mohlo byť.
Pár info: auto je rv. 2011, 4,4 L, 300kW/407 PS, motor N63B44A, rozvodová reťaz nebola ešte menená.
Motor pri normálnej jazde prešiel do núdzového režimu, podľa zvuku nebeží na všetkých 8 valcov.
Diagnostika ukázala viacero chýb:
DTC 130C01 /kľukový hriadeľ k (saciemu?) vačkovému hriadeľu
DTC 130D01 / kľukový hriadeľ k (výfukovému?) vačkovému hriadeľu
DTC 140401 / spaľovanie valec 4
DTC 140301 / spaľovanie valec 3
DTC 142002 / vynechané spaľovanie
DTC 140001/ vypnutie valca po vynechanom spaľovaní
DTC 140101 / spaľovanie valec 1
DTC 140201 / spaľovanie valec 2
Mal by niekto tip, čo sa mohlo asi stať? Ak je motor / hlava valcov / vačky atď. tak poškodené, že je nutný repas, vedel by niekto odporučiť firmu, čo sa tým zaoberá? Na repas som v google našiel len 1 firmu. V P. Bystrici (REPASOVANY-MOTOR.SK, budem ich kontaktovať). Čo asi vyjde repas takéhoto motora?
Ak by bol problém "len" v rozvodovej reťazi a musí sa vymeniť, aké vysoké náklady sa dajú čakať?
Vopred ďakujem za info.