starynovy napísal:To napojenie F25 cez VAG-COM by som si pozrel...

Na palubaku ti pise chybu snimaca RPA (TPMS). Ako ste prisli na to, ze je zle cidlo rychlosti?
Postreh cislo 1: To som si povedal aj ja ale VCDS/VAG-COM dokaze citat genericke chyby z jednotiek motorov niektorych inych vozidiel. Napriklad som s tym vycital motorovku Mercedes W169 :)
Postreh cislo 2: Ziadny snimac RPA - TPMS neexistuje. RPA monitorinch pneumatik je len na zaklade uhlovych rychlosti kolies, co vyhodnocuje system ABS/DSC. System ktory ma snimace v kolach, sa nazyva RDC.
Zadavatelovi temy -
Vseobecna dobra rada: navstiv servis alebo jednotlivca, ktory sa specializuje na bmw, ma nato prislusnu diagnostiku a aj rozumie, co mu ta diagnostika hovori. Usetris aj peniaze a aj cas.
Dobry tip: F25 ma notoricky problem s kabelazou v pravej prednej casti vozidla, okolo blatnika apd... odkial vedie zvazok. Tym zvazkom vedu aj hadicky pre ostrekovace - od cerpadiel od nadrzky na vodu. Tipnem si ze si zabudol naliat zimnu zmes vcas, takze kvapalina zamrzla, hadicku rozdrbalo a ta voda tecie do kabloveho zvazku....smerom k riadiacim jednotkam za kastlikom.... Sposobi to, ze vodice v nom zacnu hnit a auto zacne robit strasne divy.... Myslim zeby odtial mohol viest aj kabel od snimaca rychlosti od predneho kola.... TO by vysvetlovalo ten pocet vystraznych kontroliek a aj ich farbu, kedze ABS/DSC system je nefunkcny bez tohto vstupu, a tym padom aj RPA. Tu kabelaz je nutne celu rozbalit z izolacnej pasky lebo zvonku nie je nic podozrive vidiet, az potom najdes jolika.... Vacsinou je mozne tu kabelaz opravit ak je dobry elektrikar, ale niekedy sa musi cely zvazok vymenit, samozrejme ze nie je lacny. 450eur na vianoce urcite nepotesi.... Tak isto treba samozrejme vymenit aj prasknutu hadicku. No to vsetko ber len ako dobry tip, netvrdim, ze to je problem v tvojom vozidle.