... všetko o BMW ...

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
pedro86
Autor témy
Príspevky: 113
Registrovaný: 28.8.2011
Auto: BMW E34 525i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: zilina

konektor motorovej kabelaže

Nedeľa, 15. Júla 2012, 17:11

nazdar páni mam mensi problem mam 2.0 m50 a idem davat 2.5 m50 chcel by som vediet ci je rozdiel v zapojeni pinov na kablovacke motora ten konektor vedla diagnostickej zasuvky nemozem to v ETM najst
ex:Skoda Favorit
ex:VW Golf 1
ex:Skoda Felicia
ex:Audi 80
ex:Fiat Croma
ex:Mazda 323
ex:Nissan Bluebird
ex:Bmw e30
ex:Skoda 105
 
Užívateľov profilový obrázok
jiracing
Príspevky: 221
Registrovaný: 13.9.2008
Auto: Hrkálka
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piestany

Re: konektor motorovej kabelaže

Nedeľa, 15. Júla 2012, 17:18

pedro86 napísal:
nazdar páni mam mensi problem mam 2.0 m50 a idem davat 2.5 m50 chcel by som vediet ci je rozdiel v zapojeni pinov na kablovacke motora ten konektor vedla diagnostickej zasuvky nemozem to v ETM najst

Je to to iste len to zapojis a slahas.
Ex E34 535
E32 735
E34 525i 24v vanos
A zase E34 535
A nieco nove E38 728 manual.
 
Užívateľov profilový obrázok
pedro86
Autor témy
Príspevky: 113
Registrovaný: 28.8.2011
Auto: BMW E34 525i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: zilina

Re: konektor motorovej kabelaže

Nedeľa, 15. Júla 2012, 17:35

toto som chcel vediet.aby nenastal problem dik
ex:Skoda Favorit
ex:VW Golf 1
ex:Skoda Felicia
ex:Audi 80
ex:Fiat Croma
ex:Mazda 323
ex:Nissan Bluebird
ex:Bmw e30
ex:Skoda 105
 
Užívateľov profilový obrázok
Boboo96
Príspevky: 654
Registrovaný: 4.6.2011
Auto: e34 528i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Re: konektor motorovej kabelaže

Pondelok, 16. Júla 2012, 09:50

takze ked budem chciet ja vymenit svoju M50 2.0 za 2.5 M50 tak to len prehodim motor netreba menit aj kable?
e34 Touring
 
Užívateľov profilový obrázok
jiracing
Príspevky: 221
Registrovaný: 13.9.2008
Auto: Hrkálka
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piestany

Re: konektor motorovej kabelaže

Pondelok, 16. Júla 2012, 10:17

Boboo96 napísal:
takze ked budem chciet ja vymenit svoju M50 2.0 za 2.5 M50 tak to len prehodim motor netreba menit aj kable?

Ano motorova kabelaz je taka ista.
Ex E34 535
E32 735
E34 525i 24v vanos
A zase E34 535
A nieco nove E38 728 manual.
 
Užívateľov profilový obrázok
pedro86
Autor témy
Príspevky: 113
Registrovaný: 28.8.2011
Auto: BMW E34 525i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: zilina

Re: konektor motorovej kabelaže

Pondelok, 16. Júla 2012, 18:27

nieje taka ista kazda riadiaca ma inde pripojene cidla iba ak je to ten isty tip ale 2.0 je ina ako 2.5 preto som chcel vediet ci je v tom konektore vsetko rovnake lebo som to v schemach nenasiel.vetko tam je len toto nie.
ex:Skoda Favorit
ex:VW Golf 1
ex:Skoda Felicia
ex:Audi 80
ex:Fiat Croma
ex:Mazda 323
ex:Nissan Bluebird
ex:Bmw e30
ex:Skoda 105
 
Užívateľov profilový obrázok
jiracing
Príspevky: 221
Registrovaný: 13.9.2008
Auto: Hrkálka
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piestany

Re: konektor motorovej kabelaže

Pondelok, 16. Júla 2012, 20:52

pedro86 napísal:
nieje taka ista kazda riadiaca ma inde pripojene cidla iba ak je to ten isty tip ale 2.0 je ina ako 2.5 preto som chcel vediet ci je v tom konektore vsetko rovnake lebo som to v schemach nenasiel.vetko tam je len toto nie.

2,5 ma presne taku kabelaz ako 2,0 vsetko je to iste aj cidla v hlave aj na bloku aj na vani aj na vstrekovacoch a cievkach.Aj riadiaca je taka ista a jej rozmiestnenie pinov.Ked prehodis motor aj z kabelazov len to prasknes do toho povodneho stekra z 2,0 a mozes samanit.
Ex E34 535
E32 735
E34 525i 24v vanos
A zase E34 535
A nieco nove E38 728 manual.
 
E36.
Príspevky: 39
Registrovaný: 8.7.2017
Auto: bmw e36
Kraj: Trenčiansky

Re: konektor motorovej kabelaže

Utorok, 29. Decembra 2020, 19:10

pokial viem 2,5kova vaha ma viac pinov o jeden viac ako 2,0 M50 :)

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných