Utorok, 8. Septembra 2020, 03:31
Správne odvzdušniť, správne naplniť potom dať hodnoty teploty v °C. Možno je to len zle odvzdušnené a preplnené lebo netesní zátka. ťažko povedať bez foto, bez čísiel, bez VIN.
Ak to má automatickú klímu musíš mať pri odvzdušnení otvorené klapky a teda kľúč v zapaľovaní, napríklad. Po tých rokoch všetky gumové tesnenia zostarnú a aj popraskajú. Pozri najskôr teploty cez BC, odsleduj kedy otvára termostat (95-97 °C) a teplotu musíš dosiahnuť vyššiu ako 100°C, ináč to nie je natlakované a vyvára sa ti voda. V systéme musí byť pretlak ! V reálnej premávke bez nejakej veľkej námahy a záťaže by si mal dosahovať 105-110 °C. Tvoj prípad môže byť v netesnosti alebo nedotiahnutí zátky na vyrovnávacej nádržke prípadne poškodenom tesnení. Ale ináč tie plastové koncovky radi praskajú tak ako aj samotná vyrovnávacia nádrž. No a podľa zákona schválnosti je puklina na mieste kde ju nie je priamo vidieť. Mal by si strácať vodu, či už jej vytekaním alebo vyparovaním. Je tiež vhodné vymeniť všetky O krúžky na vodných ventiloch (odvzdušňovacom a výpustnom).