... všetko o BMW ...
 hlavne aby to nebola buracka, ale to oni nekontroluju, iba v ich zaznamoch
 hlavne aby to nebola buracka, ale to oni nekontroluju, iba v ich zaznamoch O autorizákoch nemám ilúzie.
O autorizákoch nemám ilúzie.
 Časom možno pouvažujem nad čipom aj keď neviem či by takú porciu krúťaku už prevodovka predýchala, zatiaľ to neriešim. Čo ma najviac prekvapilo je spotreba. Keďže som zvažoval aj 4.4 V8 veľmi ju neriešim, ale momentálne mám dlhodobú kombinovanú(naposledy vynulované pred 2500km) 8,7l/100km a to zďaleka nejazdím dôchodcovským štýlom. Zloženie mesto/okresky/diaľnica. Jasné že ak by som vynuloval a jazdil iba v meste tak spotreba bude inde, aj to ale vyskúšam. Ako dlhoročný fanúšik benzínu som sa najviac obával zvuku. Áno, na voľnobeh aj laik zistí že to je nafťák, aj keď dobre utlmený, ale v otáčkach(zvlášť vyšších) musím povedať že auto má veľmi dobrý zvuk podobný benzínovému šesťvalcu, dokonca si ten zvuk užívam
 Časom možno pouvažujem nad čipom aj keď neviem či by takú porciu krúťaku už prevodovka predýchala, zatiaľ to neriešim. Čo ma najviac prekvapilo je spotreba. Keďže som zvažoval aj 4.4 V8 veľmi ju neriešim, ale momentálne mám dlhodobú kombinovanú(naposledy vynulované pred 2500km) 8,7l/100km a to zďaleka nejazdím dôchodcovským štýlom. Zloženie mesto/okresky/diaľnica. Jasné že ak by som vynuloval a jazdil iba v meste tak spotreba bude inde, aj to ale vyskúšam. Ako dlhoročný fanúšik benzínu som sa najviac obával zvuku. Áno, na voľnobeh aj laik zistí že to je nafťák, aj keď dobre utlmený, ale v otáčkach(zvlášť vyšších) musím povedať že auto má veľmi dobrý zvuk podobný benzínovému šesťvalcu, dokonca si ten zvuk užívam  Od 40d s N57 motorom ma viacero ľudí vrátane servisáka z BMW odhovorilo kvôli otáznej spoľahlivosti, a ak by 4.4 nebol tak problematický motor išiel by som do toho, V8 je V8, ale kúpu 35d v žiadnom ohľade neľutujem. Turboefekt takmer neznateľný, ale pri predbiehaní väčšinou podradím páčkou pod volantom pre rýchlejšie a bezpečnejší manéver. Ak by som mal niečo doporučiť/vyzdvihnúť z výbavy tak určite Adaptive Drive, auto sa v zákrutách správa ako sedan. Nejakú zábavu by som od toho nečakal ale auto ne až neuveriteľne stabilné a mrštné. Potom príplatkové komfort sedačky sú vynikajúce, oveľa lepšie ako napr. v CLS. Bez vecí ako Headup, comfort access, natáčacie bixenony, TV, vyhrievaný volant, self-levelling, šíber by som sa obišiel ale určite spríjemňujú pobyt v aute
 Od 40d s N57 motorom ma viacero ľudí vrátane servisáka z BMW odhovorilo kvôli otáznej spoľahlivosti, a ak by 4.4 nebol tak problematický motor išiel by som do toho, V8 je V8, ale kúpu 35d v žiadnom ohľade neľutujem. Turboefekt takmer neznateľný, ale pri predbiehaní väčšinou podradím páčkou pod volantom pre rýchlejšie a bezpečnejší manéver. Ak by som mal niečo doporučiť/vyzdvihnúť z výbavy tak určite Adaptive Drive, auto sa v zákrutách správa ako sedan. Nejakú zábavu by som od toho nečakal ale auto ne až neuveriteľne stabilné a mrštné. Potom príplatkové komfort sedačky sú vynikajúce, oveľa lepšie ako napr. v CLS. Bez vecí ako Headup, comfort access, natáčacie bixenony, TV, vyhrievaný volant, self-levelling, šíber by som sa obišiel ale určite spríjemňujú pobyt v aute 