Tak sa moj problem s ustrelujucim predkom nevyriesil vymenou vymlateneho ramena. Asi pred dvomi tyzdnami na slovensku sa mi v dazdi stalo ze sa ozvala tupa rana (ako od kamena) a v dalsej pravej zatacke mi neskutocne ustrelil predok (nedotacavy smyk) myslel som si ze defekt alebo co. Avsak po zastaveni koleso bez znamok uniku tlaku, hovoril som si zeby aquaplaning? Boli tam kolaje tak som to neriesil, ale v nasledujucich minutach sa mi auto zdalo hodne gumove, na heveri som odhalil volny gulak na spodnom ramene a tak som rameno vcera vymenil. Dnes cestou do prace ale presne rovnaka situacia (bez tupej rany) v pravej zatacke je auto hned nedotacave, v lavej sa drzi ako pribite. Cim to moze byt? Este som si vsimol ze pri prejazde nerovnosti sa ozyva od kolesa nejaky plechovy zvuk... Pritom koleso nejavi nejaku volu ked s nim mykam.
Este teda jedna vec co k tomu pozorujem, na suchej ceste je prejazd zatackou taky ze v urcitom momente mam pocit ako keby som zabral za volant viac - proste to najskorej zataca normalne a potom zacne viac

co sa na mokre zrejme prejavi tym ze sa auto urve do nedotacaveho. Ale do lavej zatacky to nerobi...