... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

Ako ste na tom s DPF?

1. Funguje mi bezproblémovo
96 (40%)
2. Mám s ním problém a hľadám riešenie
47 (20%)
3. Vymenil som ho za nový/zánovný
8 (3%)
4. Dal som ho vyčistiť
39 (16%)
5. Dal som ho odstrániť
50 (21%)
 
Celkom hlasov: 240
bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
imhotep73
Príspevky: 62
Registrovaný: 26.9.2012
Auto: E60 530D / r.v.2008
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: particle filter

Nedeľa, 22. Januára 2017, 17:31

Náhrady sú. Ale otázkou je ako budú pasovať a ako fungovať. Bohužiaľ to DPF je emisná norma EU4, ktorá je podstatne drahšia ako EU3.
 
Užívateľov profilový obrázok
mitocross
Príspevky: 1040
Registrovaný: 10.2.2011
Auto: X5 40d 2013 MCB
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: doma

Re: particle filter

Nedeľa, 22. Januára 2017, 17:36

.
Naposledy upravil/-a mitocross v Nedeľa, 22. Januára 2017, 18:34, upravené celkom 1 krát.
... too old to be alternative, too alternative to be old ...
PRINCÍP FUNGOVANIA DPF: https://youtu.be/DMA3MsgjRy4
PREČO SÚ V SANÍ KLAPKY A PREČO SÚ DÔLEŽITÉ:
https://www.auto.cz/klapky-v-sani-proc- ... otor-96035
 
wikyxxx
Príspevky: 651
Registrovaný: 12.12.2012
Auto: E60 530d
Kraj: Bratislavský

Re: particle filter

Nedeľa, 22. Januára 2017, 18:07

Mal som 2 nahrady obe isli prec ani jedna nefungovala
 
vladoslavo
Príspevky: 747
Registrovaný: 8.11.2012
Auto: E61, 525 d, LCI
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: particle filter

Nedeľa, 22. Januára 2017, 18:22

A aké náhrady si mal? A čo nepasovalo?
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7479
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: particle filter

Pondelok, 23. Januára 2017, 00:46

peter9898 napísal:
Aj na nutenu regeneraciu potrebujes splnit podmienky aby dokazala bezat
- dostatok paliva (nesmie svietit rezerva )
- ziadna zapisana chyba na DDE
- nad 80 stuponov teplota motora
- max 1-2 zle zhavice
- teplota potrubia >= 270 stupnov
- ist rychlejsie ako 70km/h
+- ked tak mozem presne vytiahnut ja alebo niekto z ISTA-D ale pokial nesplnis podmienky je jedno ci si regenraciu vynutil alebo nie prebiehat nebude.

napisal si to nepresne, je tam urcity pocet litrov paliva v nadrzi, urcite je to viac ako rezerva, cca 15l, chyba zapisana moze byt, ale nie aktualna, napr take zhavice to prezije, teplota nad 75, rychlost pise idealna nad 60, vie regenerovat aj pri nizsej aj volnobehu

odkial mas tie udaje co si napisal??
 
Užívateľov profilový obrázok
Zemo
Príspevky: 256
Registrovaný: 3.7.2010
Auto: F36 435d
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: particle filter

Pondelok, 23. Januára 2017, 10:46

Neskusal niekto cistenie v tejto firme - www.dpfexpert.sk ?

Pripadne niekto z tych co ste si dali cistit a funguje vam to, mozte dat konkretne kde?
 
PetoK
Príspevky: 9685
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: particle filter

Pondelok, 23. Januára 2017, 11:10

Zbytocnost. Iba oddialis kupu noveho filtra
 
Užívateľov profilový obrázok
mitocross
Príspevky: 1040
Registrovaný: 10.2.2011
Auto: X5 40d 2013 MCB
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: doma

Re: particle filter

Pondelok, 23. Januára 2017, 12:21

Zemo napísal:
Neskusal niekto cistenie v tejto firme - http://www.dpfexpert.sk ?

Pripadne niekto z tych co ste si dali cistit a funguje vam to, mozte dat konkretne kde?

Roztok = smrrrt DPF.

Ak chces nieco skusat, tak www.advanpure.cz, ale inak v podstate plati to co napisal PetoK.
... too old to be alternative, too alternative to be old ...
PRINCÍP FUNGOVANIA DPF: https://youtu.be/DMA3MsgjRy4
PREČO SÚ V SANÍ KLAPKY A PREČO SÚ DÔLEŽITÉ:
https://www.auto.cz/klapky-v-sani-proc- ... otor-96035
 
wikyxxx
Príspevky: 651
Registrovaný: 12.12.2012
Auto: E60 530d
Kraj: Bratislavský

Re: particle filter

Utorok, 24. Januára 2017, 19:10

vladoslavo napísal:
A aké náhrady si mal? A čo nepasovalo?


Jmj a bmcatalys prvy vydrzal 10 000 km a sa rozpadol druhy po 2000 km zapchaty
 
Notak
Príspevky: 1
Registrovaný: 4.7.2017
Auto: 535d e60
Kraj: Banskobystrický

Re: particle filter

Utorok, 18. Septembra 2018, 21:47

Zdravím ako dám dole dpf filter z 535d ??musí ísť vyfukove potrubie tiež dole ??
 
Užívateľov profilový obrázok
Sylver
Príspevky: 97
Registrovaný: 1.4.2010
Auto: BMW E30 328 iX Tour
Kraj: Trenčiansky

Re: particle filter

Piatok, 14. Februára 2020, 12:06

Notak napísal:
Zdravím ako dám dole dpf filter z 535d ??musí ísť vyfukove potrubie tiež dole ??

Ozivim temu.Tiez by ma to zaujimalo kde sa nachadza.Mam 535d 200kW 2005 - mam DPF s katom,alebo bez?
Ak s katom,mozem ho normalne cistit,alebo oddelit od katu a potom vycistit?
Vopred dakujem za odpovede.
 
delarock
Príspevky: 161
Registrovaný: 17.8.2014
Kraj: Košický

Re: particle filter

Streda, 25. Marca 2020, 18:26

Pred LCI ma dpf filter samostatne, da sa jednoducho dat dole, LCI ho uz ma hned za katom tam je to trosku zlozitejsie, ale zas rychlejsie dosiahne požadovanu teplotu. Ja som dal cistit v Prešove a zatial ziaden problem, aj ked to nebolo najlacnejsie
 
marian2179
Príspevky: 7
Registrovaný: 7.9.2019
Auto: e61
Kraj: Prešovský

Re: particle filter

Nedeľa, 19. Apríla 2020, 23:26

delarock napísal:
Pred LCI ma dpf filter samostatne, da sa jednoducho dat dole, LCI ho uz ma hned za katom tam je to trosku zlozitejsie, ale zas rychlejsie dosiahne požadovanu teplotu. Ja som dal cistit v Prešove a zatial ziaden problem, aj ked to nebolo najlacnejsie
Kde v presove si daval cistit, a kolko to vyslo? Auto fiči? :D
 
delarock
Príspevky: 161
Registrovaný: 17.8.2014
Kraj: Košický

Re: particle filter

Utorok, 21. Apríla 2020, 10:29

Rls chiptunning alebo tak nejak :D , resp ich pobocka ciesteniedpf. Auto som uz predal ale fici v pohode zevraj aj regeneruje, je to cca pol roka od cistenia. Co ale som bol sklamany ze mi tak zmontovali filter ze mi zacalo dymit do kabiny, nevymienaju tam nejake tesnenie aelbo uchytenie alebo nieco take. cize asi by som tam len poslal nabuduce cisto filter. P.S: kupil som benzin uz radsej, tie zachadzky 15 km ked zacalo regenerovat ma prestali bavit :D
 
Užívateľov profilový obrázok
peter9898
Príspevky: 175
Registrovaný: 9.12.2012
Auto: BMW 530xd f10 2016
Kraj: Prešovský

Re: particle filter

Utorok, 21. Apríla 2020, 12:47

PeqpeK napísal:
napisal si to nepresne, je tam urcity pocet litrov paliva v nadrzi, urcite je to viac ako rezerva, cca 15l, chyba zapisana moze byt, ale nie aktualna, napr take zhavice to prezije, teplota nad 75, rychlost pise idealna nad 60, vie regenerovat aj pri nizsej aj volnobehu

odkial mas tie udaje co si napisal??
Hej pozeram ze som to napisal nepresne ... presne tak ako aj ty !

toto je priamo z ista pre e60 lci

To enable regeneration of the particulate filter, regeneration must be requested in the DDE control unit.
The regeneration is requested in that the consumed fuel since the last regeneration is set to a maximum value in the DDE control unit.
The regeneration is started at the next trip as soon as the coolant temperature has reached a value of at least 75 °C and the exhaust-gas temperature before cat. has reached a value of at least 240 °C. Moreover, the fuel level must be at least 10 litres.

The best possible effect of the regeneration is achieved if the vehicle is operated for around 20 minutes at a speed of at least 60 kph that is as constant as possible as of the start of the regeneration. Experience has shown that non-urban driving achieves the best regeneration results.
The current state of any regeneration block, of a regeneration request in the control unit and the regeneration itself can be displayed both in the service function ”Regeneration of particulate filter” and in the DDE diagnosis request at the point ”Regeneration particulate filter”. Moreover, the distance driven since the last regeneration can be read out.
The following possible states on regeneration are displayed:
- Regeneration blocked
- Regeneration released
- Regeneration in DDE requested
- Regeneration not requested
The following possible statuses of the regeneration are displayed:
- Regeneration active
- Regeneration not active
- Distance driven since (last successful) regeneration in metres
- Calculated total residual distance of the particulate filter in kilometres
(only available as of DVD47 - only in vehicles with 6.cylinder diesel engines).
- Average fuel consumption per 100 km since filter replacement
(only as of DVD47 - only available in vehicles with 6-cylinder diesel engines).
- Distances driven since the last but one and last but two regenerations in kilometres
(only available as of DVD47 - only in vehicles with 6.cylinder diesel engines).
Notes:
In the event of a prematurely cancelled regeneration, the regeneration is started in the next drive cycle as soon as the coolant temperature has returned to a value of 75 °C and the exhaust-gas temperature before cat. has returned to a value of 240 °C.
In the case of a particulate filter heavily loaded with soot, it can occur that the regeneration request is blocked again after a short time or is not released.
In this case, it is required to regenerate the particulate filter in a motorway / or cross-country trip taking approx. 30 minutes at a speed that is a constant as possible.
Subsequently, the service function ”Regeneration particulate filter” must be run again.

Moreover, it also occurs that with a filter heavily soiled with soot the exhaust-gas back-pressure becomes so high that problems can occur on reaching breakaway speed. In many cases, this impairs the feasibility of the exhaust backpressure test. A clean regeneration reduces the effect of this problem in many cases and lowers the exhaust-gas back-pressure.
During the regeneration phase and with the engine running, it can also occur that the display for 'Regeneration active' jumps to 'Regeneration not active'. This behaviour can be seen exclusively with the vehicle stationary with the engine running. This behaviour does not impair the scheduled course of the regeneration in general.
BMW 530d xDrive F10 A/T, r. v.: 2016, LCI
ex BMW 530d (e60) A/T, r. v.: 2007, LCI

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 8 neregistrovaných