Streda, 29. Januára 2020, 10:54
Ahojte. Pred par dňami sme si zaobstarali E91 134kW Facelift 2010. Predtym sme mali octaviu 2 s DSG. Nemam skusenosti s BMW preto mam par otazok.
1. Mam orginál 202 tis. Kod motora N47D20C. Kedy by sa mali menit na tomto motore rozvody?
Motor ide pekne tichucko, mechanik ktorý so mnou bol auto pozriet pred kupou povedal ze vobec rozvody nepocut.
2. Ked sa pozriem do motoroveho priestoru na soferovej strane mi tam nieco chyba. Prilozim foto. Je tam trochu bordel lebo predajca necistil motor zevra aby sme videli ze nikde olej netecie.
3. Trochu ma trapi spotreba. Zatial som nebol na nejakej extra dlhej trase ale zatial pise cca 7.7l/100km aj po resete . Ked je motor vypnuty tak rucicka spotreby neklesne uplne na nulu, stretol sa s tym nikto? Prikladam foto. Stusam radit ako pise pristrojovka a to auto chce ist skoro na volnobehu aj v 4ke, a vtedy aj ukazovatel ukazuje 5-6 litrov, len neviem ci nie je rucicka posunuta , kedze pri vypnuto nie je nula. Da sa ta aktualna spotreba zobrazit aj v idrive alebo tam len priemerka?
4. Kde si viem zobrazit teplotu motora? Na tom malom BC display som to nenasiel, a v idrive tiez nie.
5. Auto sme kupili s tym ze na volnobehu vibruje riadiaca paka, ocividne, nie len na dotyk. Viem ze je to vada tohoto modelu a aj sa o tom vela tu popisalo, chcem to dst pozriet mechanikovy, dufam, ze to budu len nejake silembloky, ale aj pri radeny nizsich rychlosti 1,2,3 citim taku a tak zaskoci potom rychlost. Len sa pytam ze ked to niekto mal, co mu pomohlo, nemusite rozpisovat co tomu moze byt, toho sa tu popisalo.
Ďakujem za reakcie.
-
Prílohy
-

- ab_orig_161753095_20014331_15912329_7.jpg (69.03 KiB) 1749 zobrazení
-

-
