... všetko o BMW ...
 
											 
											 Zelam vela stastia, este by som raz zvazil toho turka. Toto su auta na frajerinu, nie robotu a spolahlive urcite niesu tak aby nebolo moc sklamanie o par rokov ked to zacne. Mimo vsetkeho spravne poznamenaneho, zvlast ak to realne taha ten prives nie raz do roka tak aj loziska kluky a hlavne urychlene zabudnut na bmv intervaly, kvalitny olej po 15k, v automate kazdych 50, detto rozvodovka. Potom to snad bude nejako jazdit.
 Zelam vela stastia, este by som raz zvazil toho turka. Toto su auta na frajerinu, nie robotu a spolahlive urcite niesu tak aby nebolo moc sklamanie o par rokov ked to zacne. Mimo vsetkeho spravne poznamenaneho, zvlast ak to realne taha ten prives nie raz do roka tak aj loziska kluky a hlavne urychlene zabudnut na bmv intervaly, kvalitny olej po 15k, v automate kazdych 50, detto rozvodovka. Potom to snad bude nejako jazdit.boborjelotor napísal:a aky velky je ten prives? lebo tato f15 ma limit na tahanie 2700kg brzdene, kym vacsina aut tejto velkosti, aj turek, ma 3500, az nove Gckove x5 maju 3500kg napriec modelovou radou.
 
											TomasBA napísal:ale no, nadych - vydych, puknes.Bobor nepíš tu nič o limotoch ťahania X5 keď o tom nič nevieš, samozrejme že aj E53/E70/F15 vie normálne ťahať 3500kg brzdený, len okrem štandartného ťažného z výroby tuším kód SA235, musel byť objednaný aj kód o zvýšenej nosnosti ťahania a to bol kód SA233, konkrétne auto treba pozrieť podľa VIN decoderu a potom pozrieť do TP