Utorok, 21. Januára 2020, 02:10
Plyn som dával vyťahovať v BA vo firme kde aj tieto zariadenia montujú... tak som predpokladal,že to bude dobré spravené. Keď som prišiel domov a bol som zvedavý ako vyriešili sanie tak som demontoval krity motora a zbadal som že sanie vôbec nebolo demontované , ale boli len odrezané hadice po lpg vstrekovačoch a tie boli zaslepené/zablendované (šróbom a stahovačkou). Trocha som chytil nervy, ale keď som sa ukľudnil tak som si povedal, že si zoženiem nové sanie, ale až potom čo bude vanos funkčný. Do tejto chvíle do auta nedám už ani cent. Prioritou je fakt ten VANOS.
Presne ako píše TANN3R nikto mi to nevie spraviť, alebo sa nikomu nechce. Celý čas som sa s tým trápil sám a ako som už spomenul, že ja nemám také vedomostí a niesom tak zručný aby som to dokazal a nemám ani takú veľkú garáž kde by som to robil. Do nedávna som nevedel ani ako vymeniť xenón, ale toto auto ma naučilo dosť veľa vecí (za čo som aj vďačný a musím uznať, že ma to veľmi bavilo) a nevedel som ani čo znamená INPA/ ISTA a teraz to mám doma a pomali sa učím.
Teraz pomaly hľadám niekoho kto to bude vedieť a bude ochotný opraviť (kľudne aj s výmenou gufera) určite by som chcel aj ten znížený termostat ktorý ste spomínali a keď bude dole sanie a ventildekle tak je vidieť aj O krúžok ? Myslím ,že aj to by bolo fajn vymeniť ak je to dostupné a ľahko vymenitelé . Nerobí mi problém auto zaniest aj 500km od domova aj mimo SR. Nemusí to byť hotové ani ,, z jedného dňa na druhý,, mám ešte iné auto na ktorom jazdím.
No teraz ešte čakám ako sa mi vyjadri jeden nemenovaný skúsený mechanik či mi to správy.
PS: TANN3R ja sa neurazím aj keby si sa mi vysmieval a robil si srandu. Ja som tiež pekný vtipkár a som za každú srandu a toto mi nerobí problém.
Ďakujem pekne za všetky postrehy a rady ktoré ste mi doposiaľ dali.