Piatok, 27. Decembra 2019, 15:40
Musim povedať, že nie som zástancom takýchto fušovaní, ale keďže nový piest stojí cca okolo1000,-e origo diel a prakticky môj piest je 100% funkčný, len časom sa v kĺbe aj v lôžku piestu vydrala vôĺa tak mi to prišlo jednoducho tak absurdné, že som sa rozhodol kúpiť za cca 20,- e v bmw origo gulový čap, do ktorého sa narezal závit na skrutku, lôžko na guĺový čap som prevŕtal skrz, nasadil som na čap piest a skrutkou som ho poistil proti vyskočeniu...robota cca na hodinku, plní to 100% účel a ani to vôbec nevizerá zle. Posúdťe sami. A ušetrené peniaze mám na prípadne opravy vážnejšieho typu, aj keď auto je vyservisované a všetky neduhy e 61 sú preventívne spravené, kde zainvestovať sa ozaj oplatí...
-
Prílohy
-
