no takto... za studena je menič rozpojený aby sa rýchlejšie zohriala prevodovka, to píšu aj v manuály.
vtedy ked pridám, tak otáčky sa zdvihnú hore a chvílu ich drží, teda ako klasický automat.
ked sa ale prevodovka trochu zahreje, tak určite zamyká už v jednotke, lebo vidím že otáčky rastú v úmere s rýchlosťou.
v meste pri zápche je to až niekedy nepohodlné, ale za určitých okolností (je to niekde tiež napísané, asi po troch razoch rozbehnutia a následného brzdenia v kolóne) zase vypne hydromenič a ide chvílu v preklze.
ja neviem, možno má 35i inak naladenú prevodovku, ale určite zamyká veľmi skoro inak by to nedávalo také kopance niekedy (vylietavajú mi tie panáky voňavé z výduchov klímy von

)
btw: niekto tu písal kedysi že tieto prevodovky sa rozbiehajú z dvojky.... tá moja určite aj v Dčku zakaždým z jednotky inak by som mal teda 7 stupňovú prevodovku