... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, SmartBastard

banner
 
pietro316
Príspevky: 15
Registrovaný: 19.2.2011
Auto: BMW
Kraj: Košický

Re: Rezonancia-vibrácia pri 2000 ot/min

Pondelok, 11. Júna 2018, 09:55

Ide o e83 alebo f25?
 
mexican
Príspevky: 3795
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: Rezonancia-vibrácia pri 2000 ot/min

Pondelok, 11. Júna 2018, 10:13

Keďže píše 2.0D 110kw tak je jasné, že F25 to byť nemôže.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
dk0500
Príspevky: 5
Registrovaný: 24.7.2016
Auto: Bmw X3
Kraj: Trenčiansky

Re: Rezonancia-vibrácia pri 2000 ot/min

Piatok, 15. Júna 2018, 22:11

Takže , vymenená hardy spojka , spojka, zotrvačník , kardanové ložisko, kardanový krýž a vybrácie sú tam stále. Vie niekto poradiť?
 
Johan2505
Príspevky: 1
Registrovaný: 8.10.2019
Auto: BMW X3 E83
Kraj: Košický

Re: Rezonancia-vibrácia pri 2000 ot/min

Utorok, 8. Októbra 2019, 20:37

Ja mám tiež podobný problém mne to vybruje pri 2200 otáčkach dosť nepríjemné nezáleží aký mám prevodovy stupeň robi to iba počas jazdy na voľno beh sa nič nedeje a ešte pri naštartovaní a aj vypnuti motora počuť cudný zvuk také vrzgnutie motor bmw x3. E83 2.l dizel ďakujem za každé info
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 5673
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: Rezonancia-vibrácia pri 2000 ot/min

Nedeľa, 13. Októbra 2019, 21:56

kludne by som povedal ze VTG, ale ked hovoris ze to sposobuje nieco aj pri startovani resp vypnuti motora.... Je pri vypnuti motora citit take trhnutie, alebo zakolisanie celym vozidlom? ak ano tak treba pozriet klapku v sani. Je k nej pristup aj zvonku. U motorov N47 ma ta klapka dve funckie. Prva je ze sa priviera pri regeneracii DPF filtra aby doslo k vyssej teplote vyfukovych plynov, druha je pri vypinani motora, resp. startovani. N47 uz nema podtlakove ulozenia motora. Prave tato klapka pri vypnuti motora zabezpeci kludny dobeh, bez zatrasenia celym vozidlom. Uplne jednoduche by bolo pripojit to vozidlo na diagnostiku... to je prva vec co treba stale spravit pri takych problemoch.....
Ak to nesuvisi s vypnanim motora, resp. po odpojeni tej klapky sa nic nezmeni, myslim ze je potrebne sa pozriet na VTG..... To jest elektronicky ovladana rozodovka. Samozrejme na vozidle treba mat poriadne pneumatiky a nesmie byt velky rozdiel medzi opotrebovanim prednych a zadnych....
...mozes mat telo jak Aaarnold, ale ked mas v hlave nasrane, furt si len kokot.....

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní