Nazdar hoši, netuším či to niekto riešil priznávam, hľadať sa mi to nechce, takže k veci.
Vačky majú zpredu dve reťazové ozubené kolečka a v nich je veľký vodorovný výrez viď. obrázok
http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E39-Touring/Europe/530d-M57/jan1999/browse/engine/timing_gear_timing_chain_top/ 
.
Moja otázka je jednoduchá a možno hlúpa. Myslím si, že tie výrezy by mali byť na oboch vačkách zaroveň presne ako je v tej schéme z katalógu, MYSLÍM SI TO SPRÁVNE ???
Prečo sa pýtam... ... motor klepkal, myslel som, že trysky, po ich výmene klepkal ďalej no pri otáčkach tichšie a na volnobehu to kurevsky trieskalo vo výfuku, pričom výkon nezmenený dymivosť žiadna, v podstate keby neklepal ani neviem, že je niečo špatne. Asi zdvihatka ventilov. Keď som otvoril vačky aby som vymenil hydroštely tak ľavá vačka mala ten výrez na kolečku vodorovne a pravá ho mala viac do šikma, teda neboli súbežné. Klzáky aj reťaz vyzerajú, že nemajú veľa nabehané neni vyťahaná je pevná, tak premýšľam, že ak to predomnou niekto vymenil či je možné aby to o jeden zub zle založil a pritom to nemalo na chod motora žiadny vplyv.
Poraďte prosím vás skúsenejší. Na infantilné múdrosti chuť vážne nemám. Ďakujem