joeybmwE46 napísal:
Počúvaj ty eskamotér, a čo tak diel č. 2
http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E46-Sedan/Europe/320i-M52/sep2000/browse/brakes/rear_brake_brake_pad_wear_sensor, alebo ty to tam máš z plastelíny že si to dotvaruješ na väčší rozmer či ako ?
A k tým Brembo : značka je to OK ale sa nezmieňuješ o aký kotúč ide. Pokiaľ je to na závodné špeciály tak ten potrebuje " trochen zahriať aby brzdil " a aj to len s príslušnou platničkou, tak aby si "nepošetril " tak, že budeš platiť niekomu kufor do ktorého mu zaparkuješ. Ono totiž v normálnej premávke niekdy nešliapneš na brzdu aj pár desiatok kilometrov, to len tak na okraj.
A zvýšene zaťaženie nemá nič spoločné s hmotnosťou !Poznámka v katológu " pre vozidla so zvýšeným zaťažením " alebo aj " úradne vozidla " sú myslené napríklad autá polície a pod. kde sa viac jazdí štýlom brzda-plyn a sú väčšie nároky na udržanie rovnomerného brzdého účinku po dlhšiu dobu. Z toho pohľadu je možné takúto úpravu považovať za čiastočne športovú, ktorej vlastnosti bežne nevyužiješ lebo jej klady sa začnú prejavovať tam kde ty bežne končíš.Oveľa viac pomôžeš brzdám keď konečne vymeníš tu vodu čo tam máš a dáš tam DOT 5.1 ktorá umožňuje rýchlejšie reakcie na činnosť ABS. Zvlášť u týchto brzd je dôležité pravidelne čistiť alebo aj meniť diel č. 6 vodiaci ( čap, skrutka, šroub ) plávajúceho strmeňa http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E46-Sedan/Europe/320i-M54/browse/brakes/front_brake_pad_wear_sensor/. Po vybratí doštičiek musíš byť schopný rukou hýbať strmeňom, pokiaľ to tak nie je bude ti viac chytať iba jednú stranu alebo nepravidelne opotrebovať doštičky. Takmer všetci mechanici hodia staré doštičky do koša a tie vodiace čapy nerozhýbu ani neskontrolujú, to aby si opäť prišiel do servisu. Zo starých doštičiek a kotúčov sa dá veľa vyčítať.A hlavne si kúp sadu imbusákov ale v nepárnych číslach !!! Budeš vééééľmi potrebovať k tejto práci
Pre začiatok začni 7-kou a 9-kou. ](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)