Streda, 21. Marca 2018, 14:11
Z nostalgie som zablúdil do E 30.
Na ostrú vačku zabudni, to je to posledné čo sa na upravený motor dáva a aj tak je množstvo vačiek podľa toho čo s tým jazdíš. Sorry tadiaľ cesta nevedie, urobíš si viac škody ako úžitku. Motor by musel vidieť niekto kto robí generáky, ono nie len vačka má svoje odjazdené. Škoda že nepíšeš o aký agregát sa jedná. V každom prípade vždy výjde lacnejšie kúpiť funkčný jazdený motor ako starý generálkovať. A aspoň nebudeš musieť taxíkom pre náhradné diely :) Rozfunguj auto trebárs na 1,6 - ke a doma sa hraj trebárs aj s trojlitrom. Až ho poskladáš, prehodíš. Otázne je čo na to pri STK a EK. Záverom len toľko, že pokiaľ motor drží tlak, nežerie olej tak nejaká tá ryha sa stratí. Teda pokiaľ tomu nemieniš vytínať na každej rovinke pred Kauflandom :)