Štvrtok, 22. Februára 2018, 23:15
Zdravim, chcem upozornit majitelou s motorom N45B16 na dost zavaznu vec.
Daval som preventivne menit rozvody (pri 185km), kedze som nevedel, ci predchadzajuci majitel ich menil. Po rozsrobovani veka motora, nastalo nemile prekvapenie. Vodiaci plech c. 11 31 7 568 482 (na obrazku c. 17) bol utrhnuty a volne koloval pri rozvodoch, cim sa mohol dostat medzi retaz a ozubene kolesa a nasledovalo by okamzite zadretie motora! Pokial mam dobre informacie, tieto vodiace plechy (su tam 2) boli domontovane pri zvolavacej akcii na tieto motory, aby zabranilo pripadnemu preskoceniu retazi. Chcem dodat, ze ani originalny servis v BMW nemeni tieto plechy (bola mi poslana ponuka na vymenu retaze). Co sa tyka prejavov, tak bolo pocut zachrapcane pri nastartovani, ale viacero ludi povedalo, ze este nie je dosponovana retaz, tak som to neriesil.
Mimochodom pri vymene rozvodov sa ukazalo, ze majitel menil rozvody priblizne pri 135km, ale aj tak bola nutna vymena retaze, kedze bola poskodeny od toho utrhnuteho vodiaceho plechu.
-
Prílohy
-

- Bez názvu.png (109.05 KiB) 2049 zobrazení