... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
airbone napísal:Urcite to pomoze. Ale casom v buducnosti sa to potom moze zasa zhorsit, to uz bude chyba mechatroniky. Sedla a komory hydraulickych rozdelovacov, ako aj oni samotne sa jednoducho opotrebuju a mechatronik uz nedrzi tlaky ako ma, ale moze sa to prejavit nejakym inym problemom. Napriklad "selektor" zaradeneho stupna zacne blbnut, zacne vyhadzovat pocas jazdy do N, resp nenastartuje auto, pretoze neuvidi zaradene P atd..... Potom uz len repas alebo vymena mechatroniky po mechanickej stranke. ALe moze to vydrzat rozumu dobu, urcite to je prvy krok, vymenit tie solenoidne regulatory tlakov. Upozornujem ze potom treba zmazat ich adaptacie, ide to len cez origo diagnostiku. Nemam na mysli vymazanie adaptacie ako takej, ale su este specialne adaptacie ktore sa robia cisto po vymene regulatorov tlaku.
Vseobecne su prevodovky od ZF povazovane za velmi trvacne a vydrzia mnoho, teda skrina, problem je vacsinou s tym mechatronikom a ak blbne, dokaze to predcasne odvalit aj skrinu.
V pripade vymeny mechatroniky, su v DE firmy ktore robia mechatroniky za velmi rozumne prachy. Formou vymeny kus za kus, resp zaplateniu zalohy a nasledne potom ktoru vratia po zaslani stareho naspatek.
Ahoj airbone,
chcem poprosit o radu, potrebujem riesit repas AT prevodovky na BMW E53 160kW, GA6HP26Z
Vies o dakom kontakte priamo v DE kde to robia vymennzm sposobom? najlepsie priamo v ZF v Nemecku.
Za ochotu vopred dakujem.
Ak ma niekto zaujem a nevie to vyriesit vo vlastnej rezii, mozem to pozistovat a pripadne sprostredkovat.
Pravdupovediac, cudujem sa ze na Slovensku to nikto nerobi profesionalne (repas a opravu mechatronikov). Je to potencionalne dobry biznis, avsak su nutne relativne vyssie investicie do strojarskeho vybavenia a predovsetkym do skusobneho zariadenia, ako aj diagnostickeho software od ZF. To sa vsak rychlo-ziskuchtivym slovakom nepozdavaNajviac tu fici biznis kupit nieco za minimalne prachy z ciny alebo polska, niekde najst, okukat alebo "ukradnut" know-how, bez akehokolvek investovania "ludskeho potencialu" a za par tyzdnov sa vozit na drahom autiaku a popritom stavat velku vilu nad mestom