... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
mikem101 napísal:Moja otázka sa síce netýka čistenia DPF ale problematiky DPF samotnej.
Auto má 195tis km. Pri naštartovaní, podradení, výraznejšom pridaní plynu trochu zadymí (mal som Alfu 156 takže viem, čo je trošku zadymí alebo zadymí).
Koncovka výfuku je čierna. Z výfuku cítiť smrad.
PC pri checku ukazuje životnosť particularu 200 000km (tento údaj ukazuje vkuse, aj po prejdení 2500-3000km).
Otázka. mám či nemám DPF ???
Diagnostika nevykazuje žiadne chyby. Dá sa zistiť diagnostikou, či tam vôbec je - fyzicky DPFko? Poprípade akým spôsobom zistím prítomnosť DPF?
Ďakujem.
mikem101 napísal:Moja otázka sa síce netýka čistenia DPF ale problematiky DPF samotnej.
Auto má 195tis km. Pri naštartovaní, podradení, výraznejšom pridaní plynu trochu zadymí (mal som Alfu 156 takže viem, čo je trošku zadymí alebo zadymí).
Koncovka výfuku je čierna. Z výfuku cítiť smrad.
PC pri checku ukazuje životnosť particularu 200 000km (tento údaj ukazuje vkuse, aj po prejdení 2500-3000km).
Otázka. mám či nemám DPF ???
Diagnostika nevykazuje žiadne chyby. Dá sa zistiť diagnostikou, či tam vôbec je - fyzicky DPFko? Poprípade akým spôsobom zistím prítomnosť DPF?
Ďakujem.
PeqpeK napísal:3. pokazene DPF(po zivotnosti), nemam osobnu skusenost s tymto stavom, len co som pocul, ze to potom zacne dymit, ale nie moc
 Takych mudrlantov uz bolo, auta bez DPF (normalne auta, nie francuzske, japonske a fordacke diesle) nedymia a je jedno ci je to EURO3 alebo EURO4+==DPF. Ak ti auto po odstraneni filtra castic dymi, mas dojebany motor alebo nejaky retard chip a muselo sa ti zapchavat jedna radost pretoze to nieje stavane na lapanie viditelneho cierneho dymu tzn. metrickej tony sadzi ale NEVIDITELNYCH sadzovych castic tzn. smiesne minimalne mnozstvo. Trosku vedeckejsi pohlad na vec je, ze tie motory pracuju s pomerom paliva a vzuchu za kazdych okolnosti cez 21:1, kvoli DPF aby sa nezapchavalo. Stare motory pracovali okolo 17-18:1 a tiez nedymili, pretoze viditelne dymenie nastava okolo 14:1. Ked neviem, som ticho.. tym nikdy chybu neurobis.
 Takych mudrlantov uz bolo, auta bez DPF (normalne auta, nie francuzske, japonske a fordacke diesle) nedymia a je jedno ci je to EURO3 alebo EURO4+==DPF. Ak ti auto po odstraneni filtra castic dymi, mas dojebany motor alebo nejaky retard chip a muselo sa ti zapchavat jedna radost pretoze to nieje stavane na lapanie viditelneho cierneho dymu tzn. metrickej tony sadzi ale NEVIDITELNYCH sadzovych castic tzn. smiesne minimalne mnozstvo. Trosku vedeckejsi pohlad na vec je, ze tie motory pracuju s pomerom paliva a vzuchu za kazdych okolnosti cez 21:1, kvoli DPF aby sa nezapchavalo. Stare motory pracovali okolo 17-18:1 a tiez nedymili, pretoze viditelne dymenie nastava okolo 14:1. Ked neviem, som ticho.. tym nikdy chybu neurobis. 
