Ahojte,
približne v decembri minuleho roku som zhanal auto do 1800Eur a natrafil som na BMW e30 z 1987 z Kežmarku. Bol to sice moj detsky sen, ale dlho som ho prehliadal, pretoze som chcel nieco "rozumnejsie", ale srdce tahalo tym spravnym smerom- k e30. Je to 1,8i M40B18 (184E1) 83kW, priblizne 234000km(neviem z hlavy). Dlho som sa nevedel presne dopatrat, aky to ma vlastne motor, pretoze ked som zadal posledne cislice 8661171 do decoderu, naslo mi nieco ine, ako som cakal...VIN na karoserii je vsade rovnaky, ma stitok, v technicaku je to ok, len udaje pri dekodovani nesedia. Kde moze byt problem?
Na obhliadke a pri kupe bol iba moj otec, tak som auto videl az po par tyzdnoch v Kosiciach, kedze som akurat nastupil do novej prace. Po prepise som ho priniesol na zapadne Slovensko po vlasnej osy - bola to pecka

Motor bol/je vo veľmi dobrom stave - aj karoseria bola...Bolo garazovane, tak ta hrdza sa nechytala, ale ja som parkoval celu zimu pred bytovkou a kazdy den ho pouzivam do prace. Dal som na nom spravit par veci ako olej, filtre, olej v diferaku vymena brzdovych a paliv. trubiek za medene, vymeneny chladic za vacsi(aj tak rucicka ukazuje viac ako stred..) termostat, vyskospojka, nova bateria(ktoru mi vybilo za 5dni, ked som stal-idem to teraz riesit), ciastocne vystriekany podvozok, dokupene origo radio. Momentalne sa mi spravila diera na vyfuku. Chcel by som ho nechat vzhladovo v tovarenskom stave, hoci sa mi velmi pacia omladzovacie upravy, no ja chcem hlavne jazdit a nie stale zivit servis. Auto mam velmi rad, no rozhodujem sa ako dalej. Rad si vypocujem vase skusenosti. dik
http://ulozto.sk/xhKFcy13/dsc-0015-jpghttp://ulozto.sk/xW9DbmZw/dsc-0016-jpghttp://ulozto.sk/xpWeXapc/dsc-0017-jpg