Streda, 1. Novembra 2017, 02:01
Nazdar, prvá vec čo si spravil "zle" je že si tam dal olej, ktorý tam nemal ísť už od výroby. 5W30 nie je veľmi vhodný do tohto motoru, hlavne kvôli jeho vysokej prevádzkovej teplote okolo 105 stupňov a pri tej teplote ten olej je už ako voda, určite bude strašne zakarbónovaný, pokiaľ sa tam doteraz používala 5W30tka. Väčšina ľudí, ktorí majú M62/M62TU používajú Mobil 1 Peak life 5W50 (vrátane mňa).
Na strane spolujazdca je napinák reťaze, ak ti zarachotí len pri studenom štarte a potom stíchne, tak je to ním, neudrží už tlak. Ak ti to rachotí stále, kľudne to môžu byť aj samotné rozvody, aj na bezvanosoch odchádzali, len nie pri 200+k km ako u Vanosových.
Aké vibrácie myslíš 1500ot v Pčku? Pokiaľ nedržíš plyn, ten motor toľko netočí ani keď je studený a "zohrieva sa". Optimálne má točiť okolo 560 +-, so zapnutou klímou trošku viac.