n46b20b, 320i, 110kw a blizi sa 250tis.km.
v servise menili klin. remen a kladky (napinacia hrkotala a vodiaca bola dakosi zodrata aj s remenom-zrazu bolo pocut nejake hrkotanie po starte)
neprijemny zvuk prestal... upozornili ma ,z
e by som mal rozvody menit...nie zeby bolo treba, ale preventivne...
ze su zle skusenosti s tymi motormi.v inom servise zase tvrdia, ze pri diesloch preventivne kontrolovat ak nutne vymenit ci e46 a e90.
to nie je diesel ako n47, alebo 320si,127kw...uprava 110kw motora - vacsie vrtanie (na ukor hrubky steny alu bloku), vysie otacky atd.
automag.sk - 20 motorov ktorym sa vyhybajte kvoli praskaniu blokov a nedoriesenym rozvodom natiahnutie retaze a preskocenie...n45,n47 a 320si.
olej filtre menim po 15tis., za interval dolejem cca 2l oleja (tesnenie pod vanosom opat zacalo prepustat),
nevytacam za studena, chodim do bmw servisovbudem vytacat max 3tis otacok a dam to pozret pri najblizsej serv. navsteve 4tis.km do vymeny oleja, ak dovtedy nezacne nejak inak hucat ci klepat alebo sa inak spravat.
video
https://youtu.be/IeO1ZplXaNUhttps://youtu.be/dbsy141ANEIhttps://youtu.be/6nvW8IeOlvESkuste pozriet, pripomina skor diesel ale je to benzin, myslim ze ja mam retaz vpredu ako e36 (tam nebol problem) ne vzadu ako n47 (blizsie k soferovi) a uz su problemi ako aj s alu blokmi no nie je to zelezo, niektore nove vymysly su na ...diky