Tiez s tym neodporucam sa zaoberat. A to rozhodne. Skusil som to kupit... Ako diagnostika to ma nulovy vykon, absolutne nepouzitelne - nepozna to takmer ziadne chyby, len nejake bezvyznamne kody... a kodovat by som vam s tym neradil.... ja som si s tym isiel nakodovat funkciu aby mi zobrazovalo zaradeny stupen aj pri rezime D (co tento sikovny program vyhodnotil ako nastavitelny parameter), odjebalo mi to budiky a nezobrazovali mi ziadny zaradeny rezim na displeji (PRND atd). Nakoniec sa ich nejako podarilo dat do povodneho stavu, takze som rad ze mi funguju aspon tak ako predtym. Skusal som aj cosi ine - odjebalo mi to Gateway v aute. Teraz funguje, ale akonahle sa pripoji na ISTA-P, ta pyta reanimaciu jednotky (ktora pri tom pravdepodobne umrie a bude sa musiet vymenit za novu). Tak isto je problem s pripojenim na CIC aj cez ENET (dovtedy to fungovalo), ked som daval updatovat mapy, jednotka musela vonku na priame pripojenie. A napokon, je nejaky problem s jednotkou otvarania zadneho kufra - tiez ma nejaky komunikacny problem, a neda sa z nej vycitat cislo dielu ani seriove cislo (napriek tomu funguje bez problemov).
Takze to carly nie je len bezvyznamna hracka, ale napokon aj nebezpecny nastroj ako si dojebat nieco na aute..... To nerozoznava ziadne coding indexy alebo cisla dielov a jednoducho aj na nekompatibilnu suciastku sa snazi natvrdo nieco nakodovat stoj co stoj, co napokon skonci v najlepsom pripade tym ze sa bude musiet auto programovat cez istu, v horsom pripade vymenou jednotky. A uz vobec by som neskusal kodovat nieco co suvisi s CAS...... lebo sa vam moze stat ze uz nenastartujete....
Toko k tomutu genialnemu programu a krabicke, za ktore som vyhodil nejakych 90eur. Mohol som radsej tie prachy prechlastat. Zasa genialny napad ako za totalne nepouzitelnu vec vytiahnut z hlupakov nejaky ten gros.... A ja som jeden z nich
