... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, jkk
johnyfly1 napísal::thumbup: ked to dokazes vycistit a "zrepasovat" tak to je vpodstate jak keby si to vymenil, takze to je to co som pisal.. jedina schodna cesta..ja som doma rozobral cely box kurenia, vycistil ho poriadne, stare rozpadnute tesniace peny vyhodil a nalepil nove, vsetko pretesnil a po smrade ani stopy len dva dni roboty
Napster050 napísal:predpokladam ze to je na kazdom aute s r.v. po roku 2000...no napr. na E39 by si musel rozobrať polku auta aby si dokázal vybrať výparník
johnyfly1 napísal:no ved palubovka dole, aj zo strany motora nejake veci dole, bolo toho dost ako hovorim dva dni :) teda dna polovicne dni
a to som sa ete drzal lebo som musel na 3razy vypustat a napustat vodu kedze som zle zalozil hadicu a kvapkala voda
baworacisko napísal:ano, pri mojom aute sa to uz ani penou nedalo nazvat, stacilo sa dotknut a hned sa to rozpadavalo....a celkom nasiaknuty smradikom je aj radiator...bo jato mam na komplet vycistene a ked prepnem teplotu na max citim trosku zatuchlinky... a jedine co tam ostalo je radiator, hoci som ho vcistil poriadne :)Ono asi najviac smradu ide z tých pien - nasiaknuté a zatuchnuté sú, či?
bmw 530d2 napísal:existuje oficiálna finta od BMW.... na vodičovej strane na tuneli pri pedáloch dáš dole ten bočný tapacírung. tam uvidíš skrinku v ktorej je výparník, navŕtaš tam dieru ktorú potom zalepíš páskou.tak chalani poradte mam e39 a skusal som kade co v cisteni klimy no nic nezabera problem je v tom ze sa neviem dostat k zdroju vyparnik ...neni tam ziaden otvor neexistuje nejaka finta ako sa k nemu dostat bez demontaze palubky ..aby som na neho priamo striekal tie zazracne pripravky dakujem