... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Jannci
Príspevky: 2335
Registrovaný: 17.6.2008
Auto: MB
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Streda, 23. Júla 2008, 09:22

len ked ta klapka je stara a nieje taka flexiblina sa ti bude otvarat pri vyssom tlaku plynov
 
Užívateľov profilový obrázok
LuCKy
Príspevky: 2235
Registrovaný: 29.1.2007
Auto: BMW 530iMola
Kraj: Žilinský

Streda, 23. Júla 2008, 09:26

Jannci napísal:
len ked ta klapka je stara a nieje taka flexiblina sa ti bude otvarat pri vyssom tlaku plynov


Aha, takže by stráca samozrejme účinnosť a význam (skôr by mohla škodiť). Tak to by dávalo dôvod na jej znefunkčnenie... :smile:



LuCKy
Slovenčina pre BMW palubný počítač/navigáciu v modeloch E38, E39, E46, E53, E83. Jednotky MK3 a MK4. Na výber celkovo tri verzie pre oba typy jednotiek. Viac na našom webe www.elceka.sk/bmw-palubny-pocitac-v-slovencine
Denne svietenie, zatial len BMW do 03/2007.
-
Obrázok
-
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Streda, 23. Júla 2008, 09:30

LuCKy napísal:
JJ, preto by som rád vyjadrenie niekoho kto do toho "vidí", všakže Maroš... :twisted: :lol:
LuCKy


no ja do toho vidim - do vyfuku, lebo mam tu klapku otvorenu stale :D

LuCKy napísal:
Ak sa Pežot nemýli (asi sa nemýli, keď ho Black pochválil... :lol: ), tak klapka sa otvorí až pod určitým tlakom (množstvom) plynov, čím zvyšuje priepustnosť (plyny sa nahromadia, klapka sa pod ich tlakom otvorí a plyny vychŕli von, čím vznikne podtlak a nasledujúce plyny sa doslovne vycucnú von, klapka sa zatvorí a proces sa opakuje. Tak to chápem ja.).
Z toho vychádza, že práve klapka zvyšuje priepustnosť...
LuCKy


kurwa zle som cital, berem spat cerveny bod, neotvara sa to pod tlakom plynov,
v tej euforii sa mi zazdalo ze Pezot si njeco nastudoval a napisal k veci.. sorry..

mieru otvorenia reguluje podtlak zo sania, ktory je este otvarany/blokovany elektromag.ventilom..

hlavnym ucelom tohto zazraku je moznost plynule menit vyuzivany objem koncoveho tlmica podla otacok,
t.j. pri zavretej klapke sa znizi hlucnost - pri volnobehu alebo v pomalej premavke..
strucne povedane pri otvorenej klapke ide motor lepsie do otacok, pri zavretej je to tichsie..
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
LuCKy
Príspevky: 2235
Registrovaný: 29.1.2007
Auto: BMW 530iMola
Kraj: Žilinský

Streda, 23. Júla 2008, 09:56

Black ty si pacient...! :lol: :lol: :lol:
OK chlape, ďakujem za info. :wink:



LuCKy
Slovenčina pre BMW palubný počítač/navigáciu v modeloch E38, E39, E46, E53, E83. Jednotky MK3 a MK4. Na výber celkovo tri verzie pre oba typy jednotiek. Viac na našom webe www.elceka.sk/bmw-palubny-pocitac-v-slovencine
Denne svietenie, zatial len BMW do 03/2007.
-
Obrázok
-
Obrázok
 
Nitro
Príspevky: 730
Registrovaný: 31.7.2006
Auto: e91, 320D
Kraj: Žilinský

Streda, 23. Júla 2008, 10:38

hallo a do pi... je ta klapka.... kua, hned ju odtial vyje....m.... :idea:
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Streda, 23. Júla 2008, 12:41

Nitro napísal:
hallo a do pi... je ta klapka.... kua, hned ju odtial vyje....m.... :idea:


nie, do pi.i taka klapka nie je..

je to iba na autach, na mieste kde je prava koncova vyfukova rura privarena ku koncovemu tlmicu (asi 10 km od konca)

dufam ze som ti pomohol a nebudes sa ju z p..i snazit vyje..t, usetris si s tym kopec starosti..

na aute ju mozes privarit alebo pridrotovat do otvorenej polohy :wink:
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Jannci
Príspevky: 2335
Registrovaný: 17.6.2008
Auto: MB
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Streda, 23. Júla 2008, 12:44

BlackMW napísal:
nie, do pi.i taka klapka nie je..

je to iba na autach, na mieste kde je prava koncova vyfukova rura privarena ku koncovemu tlmicu (asi 10 km od konca)

dufam ze som ti pomohol a nebudes sa ju z p..i snazit vyje..t, usetris si s tym kopec starosti..

na aute ju mozes privarit alebo pridrotovat do otvorenej polohy :wink:


Ale 10 km vyfuk... to co tam mas hadicu? :lol: :lol: :lol:
 
Užívateľov profilový obrázok
Diablo
Príspevky: 2405
Registrovaný: 3.8.2006
Bydlisko: Ružomberok

Streda, 23. Júla 2008, 14:29

Nitro napísal:
hallo a do pi... je ta klapka.... kua, hned ju odtial vyje....m.... :idea:

no ty ju tam určite nemáš, na E36 323i sa dávali len na Compacty 323TI.
A ešte k tomu ty tam máš už druhý šport výfuk.
ola ola emtroáááá
 
Nitro
Príspevky: 730
Registrovaný: 31.7.2006
Auto: e91, 320D
Kraj: Žilinský

Streda, 23. Júla 2008, 19:22

kua uz som mal naštartovanu karbo brusku :lol:
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Vyfukova klapka 323ti Mytus/Fakty

Streda, 6. Augusta 2008, 14:41

Taakze xlapi, tema vyfukova klapka:
323ti, niektore 328i

trosku zlozitejsie nez sa na prvy pohlad zda...

1. Howori sa ze kvoli znizienu hluku pri nizky otackax - PRAVDA
2. Howori sa ze odpojit - Zlepsi zwuk - PRAVDA; Zvysi vykon - NEPRAVDA!

otvaranie/zatvarie:
nie je to take jednoduche ze pri 3500 s otvori a hotovo!

klapka sa otvara a zatvara v prevadzke podla poziadaviek
spalovania motora na spatny tlak vo vyfukovom potrubi.
(Primarny dovod preco ju tam namontowali!)
Riadaca jednotka pri tom spracovava mnozstvo informacii
(poloha plynu, otacky, poloha vanos, vstrekovanie, teplota,
zapalovanie, lambda....)

Faktom je:
1. klapka a jej ovladanie je presne naladene na jednovetvovy
vyfukovy system 323ti, jeho objem a spatny tlak
2. jej ucinok je primarne zvysenie krutiaceho momentu (tahu) pri
nizsich otackax a strednych polohax plynu - preto nie je pravda ze odpojenie klapky zvysi![ :) ] vykon - klapka je pri vyssix otackax
a plnom plyne aj tak vzdy otvorena.....
3. ucinok na ZWUK je podla mojej os. skusenosti mierne sporny,
ale proti vkusu......
4. VYSLEDOK: odpojenie ma (-) vplyv na tah odspodu, mozno trosku emisie zastudena :) a mierne (+) ??? vyplyv na zwuk.

Taxze nex si kazdy wyberie....
Kazdopane to xodi s klapkou aj bez, ale keby sme neriesili,
tak sa nic nove nenaucime, ze.... :D

May the ///M Power allways be with us!
:)
 
Užívateľov profilový obrázok
Mimo
Príspevky: 7943
Registrovaný: 23.9.2007
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Galanta Hodywood

Streda, 6. Augusta 2008, 14:50

=D> parádne vysvetlenie 8) thanks :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Streda, 6. Augusta 2008, 15:26

u´re wellcome :)
 
Užívateľov profilový obrázok
Killca
Príspevky: 41
Registrovaný: 27.7.2008
Auto: e46 323ci
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: CZ Praha

Piatok, 8. Augusta 2008, 16:34

jestli mate nekdo dvoutaktni motorky ty sportovnejsi jako Aprilia RS125 RS250 AF1, honda nsr 125 a podobne, tak tam jsou privery ve vyfukovem potrubi hned za valcem a v nizskych otackach je mensi dira vyfuku nez ve vyskoych kdy uz to potrebuje luftovat ven poradne, tak kdyz ste priveru vyndali, motora ve spodku vubec nejela

je to proste na zvyseni kroutaku
ex E36 318is coupe hellrot m44b19 -> e46 323ci titansilber m52b25tu
ObrázokObrázok

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní