... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666

gassgeber napísal:190 tkm podľa servisu poctivé
gassgeber napísal:Dík za rady. Čo sa týka tých klapiek tak som sa dozvedel z rôznych zdrojov že môjho motora N47D20A (130kw) sa to netýka., že je tam úplne inak riešené sanie, ako pri problémových 120kw. S kľudom ma vyveď z omylu... Som vďačný za každú informáciu
 , ktory sa prejavuje po cca 200tkm, u mna to bolo pri 240 tkm. Cize sanie dole a pozri to, bud to das na lacaka a vytrhas ich von + zalepis dieru po hriadelke, alebo si kup nove sanie. zial samotne klapky sa nedaju vymenit. Nizsie motorizacie 316D a 318D maju to iste sanie aj bez klapiek a funguju normalne. V F-kach uz je sanie s vymenitelnymi klapkami.
, ktory sa prejavuje po cca 200tkm, u mna to bolo pri 240 tkm. Cize sanie dole a pozri to, bud to das na lacaka a vytrhas ich von + zalepis dieru po hriadelke, alebo si kup nove sanie. zial samotne klapky sa nedaju vymenit. Nizsie motorizacie 316D a 318D maju to iste sanie aj bez klapiek a funguju normalne. V F-kach uz je sanie s vymenitelnymi klapkami.
Maxi napísal:Tak ja som ich už kúpil, v bmw za 38,5.- eur . Prekvapilo ma, že plastové klapky majú na oske vôle v smere aj kolmo na os. Myslel som si, že to má byť úplne pevné.

 pokoj na par tisic km
 pokoj na par tisic km 