... všetko o BMW ...
vladoslavo napísal:Mna by zaujimalo, ze v com su ine tie diffy co sa hreju a maju to rebrovanie na chladenie oproti tomuto s jednou napustacou skrutkou?
local napísal:
pisal som to uz hore, ale jedna z veci LCI bol mierne iny diferencial, s nizsim trenim ozubenia, tym padom mensia spotreba a menej generovaneho tepla -> netreba chladic. konstrukcia by mala byt ta ista, asi iny material alebo ina uprava povrchu ozubeni.
Matej G napísal:Ešte taká otázka, na 4x4 v zadu je difer, a v predu je ešte rozvodovka. Tá by mala byť súčasťou prevodovky. V prevodovke (automat) už som olej menil. S rozvodovkou treba tiež niečo robiť?
vladoslavo napísal:Aha, dakujem za odpoved, som to prehliadol. Nema ten diff s potrebou chladenia nastavenu vyssiu svornost? Pokial je konsktukcia rovnaka, taka si aj svornost by mala byt rovnaka ... dedukujem :-)