ahoj
rovnaký motor som mal v e90 - musim pochvalit Tvoju volbu, najlepší neemkový atmosférický šesťvalec, aký BMW vyrobilo
- para z vyfuku je normalny kondenz, ako keď dýchneš ústami v zime a parí sa. Hlavne keď nie je motor ešte zohriaty je to viditeľnejšie
- teplota oleja je niečo iné ako teplota vody, netreba si tieto dve veci zamienať. Keď máš olej nad 70°C môžeš začať zrýchľovať. Prevádzková teplota je podľa zaťaženia približne od 80 - 120°C.
Ku tej kontrolke veľmi často odchádza výhrev lambda sondy, čo je iba blbosť. Neprejaví sa to na chode motora ale treba lambdu meniť ináč bude hlásiť chybu. Lambdu viem dodať v dobrej cene, stačí ak mi napíšeš súkromnú správu.
p.s. bez diagnostiky to ale nepôjde, spoĺahlivo To odhalíš iba cez počítač