Engine Load: U mna to tiez ukazuje rovnako, s vykricnikom.
Tiez som bol z toho nervozny a hladal preco.
Podla roznych prispevkov co som nasiel je vraj dovod jednoduchy, v INPA-e je blbo nastavene rozhranie pre to policko. INPA je len software ktory zbera data z diagnostiky a zobrazuje ich citatelne pre uzivatela. Predpokladam ze hodnota sa lisi podla modelu, motorizacie a rocnika a pri E39 to je proste zle "naprogramovane".
Z toho screenshotu je vidiet ze mas chladiacu kvapalinu "zohriatu" na 54 stupnov. Bolo auto studene, alebo to mas stale tak? Treba to auto najprv poriadne zohriat a potom pozerat adaptacie.
Za studena sa snazi riadiaca jednotka "nazhavit" katalyzatory. Grcia tam viacej paliva, pripadne pripusta do vyfuku vzduch aby zhorelo aj to nezhorene, pripadne zbytkove vypary. Podobny princip ako ked kovac vhana vzduch do pahreby aby lepsie horel ohen

Cize este raz, treba to pooriadne zohriat a potom sledovat co sa deje.
Pokial sa ti to nezohreje na 85+C tak si vymen termostat. To by vysvetlovalo aj tu zvysenu spotrebu...