Čaute,neviem čo to mám za hlúpy zvyk pridávať do príbehu z odstupom 2 rokov.
Ani neviem čo napísať.Asi to podstatné,že stále to jazdí,až sa divím.Stratil som všetku chuť niečo s autom robiť,sami viete že tieto predFL modeli strácajú na hodnote,tak len jazdím.
Dva roky s5 sa odstraňovala spomínaná hrdza a ako inak to mohlo dopadnúť než zle.Po pár mesiacoch začala zasa vystupovať hrdza,skoro ma porazilo.Týmto ďakujem majstrom s 20 ročnou praxou
Tak sa nanovo vyváralo,lakovalo,atď...
Na aute nieje v podstate skoro nič nové.Len drobnosti.
Minulý rok sa robila kompletne ručná: obloženie,strunky,obe lanka.Menili sa doraze tlmičov,uloženia tlmičov,tyčky stabilizátora,silenty stabilizátora a ďalšie drobnosti na prednej náprave...Robím len základný servis.akurát v dva dni späť sa menil olej,filtre,sviečky.čo sa týka dielov zasa keď mením tak len kvalitné diely sa dávajú.filtre jedine MANN,sviečky NGK,diely podvozku Lamforder,Sachs poprípade Febi.
Auto je teraz len pracant,denne jazdím na ňom do práce.
Teraz po častých dažďoch som zistil že do kufra sa mi nejako dostáva voda,resp. tá voda sa tam dostávala už dlhší čas pretože priestor pod rezervou je chytený hrdzou.Keď sa oteplí musím to pozrieť a dať to do poriadku.
Na túto sezónu som trošku zmenil "koláče".4 či 5 rokov som v lete roloval na 37mičkách,prišla zmena a na toto leto sú nachystané Rondell 0058 R18 v dvoj rozmere.