Tak vybral som termostat,skontroloval vodnú pumpu,pozrel ten EGR chladič-na ňom som nič nenašiel a tlakuje hadice ďalej..

Zaujímevé bolo,že aj keď tam nebol termostat,tak spodná hadica od chladiča bola studená a horná teplá a keď som pootvoril vičko expanznej nádobky,aby som uvolnil tlak,tak v tom momente sa oteplila aj spodná hadica a potom už bola teplá.Akoby tam bola niekde nejaká bublina,alebo čo,čo zadržuje cirkulácií vody.
Asi to vidím len na tesnenie pod hlavou,alebo hlava samotná.Nebol by problém,odnesiem do servisu urobia.Ale čo ak to bude prasknutý blok motora????To by boli vyhodené peniaze na opravu.A tiež ani neviem komu to mám dať spraviť,lebo v BMW si za to zapýtajú enormne veľa,čo asi ani auto nemá takú hodnotu.By som aj odniesol auto aj mimo KE,kebyže niekoho viem,že mi to spraví dôkladne za rozumnú cenu.Neviem čo mám robiť.
Sysytém tlakuje hadice asi tak,že každých cca 120km dolejem asi 0,5l vody do expanznej nádobky,ktorá mi pod tlakom vyteká spod víčka.....