... všetko o BMW ...
kisnecek napísal:Fešákovi ďakujem za asistenciu pri 3 obhliadkach. Oplatí sa s ním ísť kľudne aj ďalej od bydliska - super výlet :) Tretia bola finálna. Hádam ešte dáme aspoň kafíčko voľakedy.
PeqpeK napísal:Tak nebudem takto verejne konkretizovat kde sa to stalo. V podstate zaujemca oboznamil autobazar o tom, ze ma berie so sebou, proti comu samozrejme nemali ziadne vyhrady.
Prisli sme na miesto, zacal som s kontrolou a po cca pol hodinke prisiel namosureny majitel, ze co to ma znamenat a ze on vie v akom stave to auto je. Strucne som mu vysvetlil, ze zaujemca by si to rad skontroloval, ze na trhu sa predavaju rozne - aj polepene auta v zlom stave, tak sa zaujemca chce pred kupou uistit, ze vsetko je tak, ako je pisane(citujem TOP STAV ! ! !). A ze ak mu to vadi, tak mozme hned skoncit - na co pan majitel odpovedal, ze nam to ODPORUCA, sadol do auta, preparkoval ho prec a oznamil nam, ze ak sa chceme rozpravat, tak sa mame ist inam(tusim nieco v zmysle, ze je to sukromny pozemok).
Vtipne je, ze som ani nestihol auto riadne skontrolovat, ani sa nejako lepsie vyjadrit k jeho stavu a uz sme boli neprijemnym sposobom nuteni opustit
IGLA003 napísal:ked mu dojdu takyto motaci piati za sebou bodaj by nepi...z kupi auta sa zacina robit dolezita zivotna udalost.co si inac robil pol hodinu pri aute ked si ho nestihol skontrolovat
PeqpeK napísal:Igla, sam si motak, hodnotis tu nieco, co si vobec nevidel
S tou zivotnou udalostou si to celkom trafil, vacsina ludi si kupuje auto na dlhsiu dobu (3-5r), v aute stravia velmi vela casu a ak clovek za svoj produktivny zivot(20-65r) vymeni 10aut pri priemernej sume 10 000 euro sa uz bavime o rovnakej cene ako vacsina zaplati za svoje obydlie (ktore ma len jedno az dve za cely zivot).
Ak sa nechaju nachytat od blbca a kupia auto pred smrtou, tak mozu na opravu minut kludne 3 svoje vyplaty, ktore sa dali minut aj inak. O bezpecnosti pozliepanych kuskov sa ani bavit nemusime, ked sa to sekunduje blbymi recami predajcu (ved to je len zatazova decka), tak mame o zabavu postarane.
Co som robil pri tom aute pol hodiny?
- kontrola karoserie (vymena dielov, nosne casti, hrubka laku, kvalita opravy, preliaciny, hrdza, celne sklo)
- kontrola tesnosti motora, stavu vonkajsieho rozvodu
- kontrola naplni
- kontrola stavu diskov a pneumatik
- kontrola stavu brzd a tlmicov, optickeho stavu podvozku
- kontrola opotrebenia interieru
Viac sme bohuzial nestihli