... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Oldman
Autor témy
Príspevky: 740
Registrovaný: 21.8.2007
Auto: E46 325 TI, E46 320i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Elektrickí machri, hláste sa prosím!!!

Sobota, 12. Júla 2008, 18:52

Alternátor je von z auta, akým sposobom a pomocou akých merákov sa dá zistiť v akom je stave? Mechanicky je na tom špatne, vylágrované ložiská, uhlíky neviem ako sú na tom, ďakujem :o
compakt E46 325 TI Individual ,e46 320 touring
 
Užívateľov profilový obrázok
pgrno
Príspevky: 356
Registrovaný: 27.7.2007
Auto: Mercedes A
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Sobota, 12. Júla 2008, 20:51

mozno si to predstavujem moc jednoducho, ale alternator po elektrickej stranke bud funguje alebo nie. takze vymen loziska, pozri uhliky, ked su zodrate vymen, vycisti a je to.

neni tam nic take ze by fungoval menej. opravte ma ak sa mylim. je tam regulator, ale ako som napisal, bud funguje alebo nie.
Mercedes A-Class
ex E36 Touring
 
Užívateľov profilový obrázok
balino
Príspevky: 3260
Registrovaný: 15.5.2007
Auto: E36 320iSDN
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: LUBOVNIANSKA1

Nedeľa, 13. Júla 2008, 09:16

ja osobne som ho nemeral ale teoreticky je jasne ze to zmeras VA metrom :wink: ked bol nahodeny sa malo zmerat napatie ci je stale lebo ked su uhliky,vinutia vriti moze vypadavat...ked ho mas vonku tak jedine zmerat odpor vinuti...viac bude vediet black
E36 sedan 320iSDN rv 97
FUSERKLUB BRATISLAVA veduci klubu BLACKMW hlavny mechanik VLADKY242
http://www.indaclub.sk, http://www.partyveci.eu, http://www.obchodpredeti.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Majo320
Príspevky: 1608
Registrovaný: 12.8.2007
Auto: BMW E36
Kraj: Zahraničie

Nedeľa, 13. Júla 2008, 10:05

urcite si ho mal najprv zmerat ked bol nahodeny v aute. MAl by dobijat okolo 14V
 
Užívateľov profilový obrázok
Oldman
Autor témy
Príspevky: 740
Registrovaný: 21.8.2007
Auto: E46 325 TI, E46 320i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Nedeľa, 13. Júla 2008, 10:43

Zmeral som,na bateri nebolo žiadne navyšenie napätia pri bežiacom motore,a teraz meram odpor,a na vinuti nieje žiadny
compakt E46 325 TI Individual ,e46 320 touring
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12573
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

hm

Nedeľa, 13. Júla 2008, 11:20

Meria sa to pod zátažou,pri zapnutom motore, to znamená, zapni svetlá, hmlovky, kurenie a malo by tam nabehnut tak 13.8-14.voltov,vtedy dobíja...ak je tam pod 13.5 tak nedobíja..... 8) 8)
 
Užívateľov profilový obrázok
slamec
Príspevky: 2527
Registrovaný: 5.4.2007
Bydlisko: Žilina

Nedeľa, 13. Júla 2008, 18:28

ak môžeš,

v ŽA je jeden super elektrikár - hodím mu ho
(ja som mu tiež dával svoj altík a meral ho bez aj so záťažou)
 
Užívateľov profilový obrázok
Jaseba
Príspevky: 184
Registrovaný: 4.7.2008
Auto: E46 325CI
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: PK

Nedeľa, 13. Júla 2008, 18:33

skus si pozriet ci nemas predraty stator rotorom, vynutie musis merat bez diodovej dosky, pozri si ci nemas na mostiku studene spoje, pripadne si zmeraj diody, ci nemas na rotore zodrate plosky ktore sa dotikaju uhlikov, ci nemas preruseny nejaky drot na rotore
BMW 325CI E46
 
Užívateľov profilový obrázok
neowell
Príspevky: 165
Registrovaný: 14.1.2008
Auto: E 36 323i limo r.v96
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: ŠAĽA

Nedeľa, 13. Júla 2008, 18:42

no ak bude zhoreny tak ja ti ho viem previnut robim take veci
 
Užívateľov profilový obrázok
Oldman
Autor témy
Príspevky: 740
Registrovaný: 21.8.2007
Auto: E46 325 TI, E46 320i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Nedeľa, 13. Júla 2008, 18:52

Páni, ďakujem za príspevky, celá záležitosť je vyriešená náhradou, myslím že ten altík je po fyzickej smrti, ale ak oprava nebude moc drahá, tak ho dám urobiť a možno ešte poslúži :D
compakt E46 325 TI Individual ,e46 320 touring

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní