Pondelok, 5. Októbra 2015, 11:55
Zdravím mám problém s motorom m54B30. Auto je na plyn zatiaľ s ním nebol problém. Problém nastal teraz ked sa ochladilo a ráno je okolo 5 stupňov. Auto po naštartovaní šklbe, zdochýna a ide nepravidelne na 4-5 valcov. Po zahriati a prepnutí na plyn ide auto normálne. Po skúsenosti s predošlým bmw som vymenil separátor spolu so všetkými hadicami + nové sviečky. Problém pretrváva iba na benzíne a robí to už aj za tepla ale podstatne menej ako za studena. Zajtra sa chystám vymeniť palivovovy filter. Dá sa pomocou INPI zmerať tlak na vstrekovacej rampe? Pripájam Print screne v pdf. Sú tam live data z LPG aj benzínu. Napadá vás niečo? Inpa vyhadzuje titeto chyby:
Chyby sú: 228 lambda control tolerance bank2
227 lambda control tolerance bank1
203 labmda regulating limit bank2
239 burning fail cylinder 2
242 burning fail cylinder 5
241 burning fail cylinder 4
-
Prílohy
-
- bmw 23_9.pdf
- (292.69 KiB) 49 stiahnutí