Novým majiteľom som ja. Mám 18 rokov a som študent. Nevie niekto z vás kde zoženiem polepy plameňov od kolies a znak M5 ? Ale nie teraz vážne

.
Z auta mám veľkú radosť a dokáže vo mne vyvolať všetky pocity

. Včera som sa radoval z opravenej klimatizácie a dnes ráno ma čakala vybitá batéria, ktorá v kombinácii s nefunkčným mechanickým zámkom a absenciou mechanickeho zámku kufra na touringu robí z auta nedobytnú pevnosť

. Fotky pridám keď doriešim túto malú nepríjemnosť.
Zatiaľ som spravil dorábané angel eyes, pravá strana vôbec nesvietila a ľavá svietila podľa uhlu ohnutia kábla. Odpojil som ich, pokiaľ nemám pofacelift svetlá tak tam angel eyes nebudú. Ešte budem musieť vybrať zo svetiel tie parádne krúžky

a vyčistiť svetlá, keďže vďaka diere vo svetlách pre napájanie angel eyes sú tam otvory a bordel.
Vypíšem si tu zoznam toho čo by som chcel spraviť, opisovať to po jednom by bol nekonečný príbeh.
Vyriešené:
Funkčná klimatizácia
Výmena jednej žiarovky v zadných obrysových svetlách (

aj malý úspech je sa počíta)
Pre mňa nepekné, polofunčné angel eyes. Odpojené.
Vymenil som aj to na kapote zospodu, ten čierny molitan alebo čo to je. Bolo to dotrhané a držalo to na SK páskach. Mal som poruke jeden z e39 ktorý bol ako nový.
Čaká ma :
Reklamácia baterky
Podľa nálady svietiace ABS/ASC (aj keď to možno bude batéria)
Výmena zadných bŕzd a možno aj predných lebo auto pri brzdení jemne trasie volantom
Kúpa ventilátora klimatizácie
Kúpa funkčného mechanického zámku- tento diel na moje auto zoženiem asi len v BMW nie ? (nedostať sa do vlastného auta je hrozný pocit, hlavne keď sa na vás otec zabáva

)
Spojazdnenie ručnej brzdy
Kúpa spodného krytu motora
Lišta kufra v ktorej je osvetlenie ŠPZ (zatiaľ drží na silikóne a lepiacej páske, ale vyriešim to po oprave väčších problémov)
Interiérové spätné zrkadlo a aj sklá exteriérových
Oprava zadného ľavého okna (motorček je asi v pohode, keďže vydáva slabý zvuk pri spúšťaní okien)
Oprava pixelov na BC