Štvrtok, 21. Mája 2015, 14:17
To na čo sa pýtal zadavateľ vlákna sa volá že to je tzv. kulancia. Znamená to toľko že po zohľadnení poruchy, veku auta, najazdených km sa výrobca môže rozhodnúť že časť nákladov (prípadne všetko) zoberie na seba.
Neviem, či ste o takmo niečom nikdy nepočuli alebo len chcete niekoho poslať dopiče.
Mne sa napr. na bielej plečke stalo, že po skončení štandardnej záruky, ale stále ešte v rámci predĺženej záruky sa niečo dojebkalo na aute. Vtedy malo auto cca. 2 roky a 3 mesiace a najazdených cca. 70 tisíc.
Keď som sa po oprave pýtal, koľko by to stálo keby som nemal predĺženú záruku, tak mi bolo povedané, že asi 3300 EUR, ale pri zohľadnení veku auta a najazdených km by ma to stálo asi iba 500 EUR a zbytok by išiel na kulanciu.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11
Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
