... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk

Hanibal6969
Autor témy
Auto: e90 320d
Kraj: Zahraničie

Zatopene ECU

Sobota, 9. Mája 2015, 01:16

Caute , som tu pretoze potrebujem od vas ,skusenejsich radu...
pred par dnami mi zacala moja 320d strajkovat,prvy den som nastartoval no po 3sec auto zhaslo,viac sa mi ho nastartovat uz nepodarilo...neskor prisiel kamarat napojili sme auto na kable a na 4 pokus auto nastartovalo,fajn myslel som ze bateria je v prdeli...jazdil som cely den no na dalsie rano opat auto nenastartovalo,zas prisiel kamos ,kable,start ,siel som do obchodu po novu bateriu ,vymenili sme ju , nastartoval som na prvy pokus bez problemov ,myslel som si ze je po probleme,tak som vypol motor ,siel vypit kavu (20min) a opat som nasadol do auta ,no a auto nestartovalo znova :D a uz nepomohli ani kable... nevedel som co je stym tak som to odniesol k mechanikovy , vecer mi vola s nie velmy prijemnou spravou "tvoj PC sa topil v 5L vody" ,nejakym sposobom sa mi tam dostala voda a drenazna diera bola upchata tak to tam cele vytopilo...
dnes mi opat volal ze mame dalsi problem a to ten ze nemoze najst nikde take iste ECU ako mam ja... ( DDE7798180 )
Moja otazka znie , musi to byt take iste ECU ? nasiel som na ebay ine cisla ecu ale taktiez su na e90 320d predavaju sa spolu s klucami... dalsieho chrobaka mi dal nejaky pan z anglicka ,vraj to vie spravit za 600 £ , a nieco take ze nemozem pouzit ani take ECU ktore sa bude zhodovat s mojimi cislami ,pretoze nebude to fungovat kedze by nesedeli KM a neviem co este , proste som z toho jelen a neviem co mam robit ,viete mi nejak poradit ? aky je spravny postup ,co treba spravit ? pisem to tu preto lebo som v cudzine a nemam tu nikoho (mechanika) komu mozem doverovat... :/
Dakujem :)

Užívateľov profilový obrázok
airbone
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský

Re: Zatopene ECU

Nedeľa, 10. Mája 2015, 11:33