Ja už som ho mal cely rozobraty, tam sa nema čo zasrať už. Je to vortex (tornado) hmlovina vstupuje dnu na vonkajších stenach sa zachytava olej steka spať do agregatu a prebytočny tlak uteka potrubim v strede... pri každej vymene ho čistim v horucej vode a šlape krasne...Na tom jednom ktory tam už bol mam spravene 100k a nevidím rozdiel, auto olej nežere...
Par dokumentov v angličtine o bežnej konzumacii oleja...
http://workshop-manuals.com/bmw/5_series_e60/530d_m57t2_sal/1_service_information/0__maintenance_and_general_data/2_si__arguments_concerning_engine_oil_consumption_bmw_mini/ pokračovanie
http://workshop-manuals.com/bmw/5_series_e60/530d_m57t2_sal/1_service_information/0__maintenance_and_general_data/2_si__arguments_concerning_engine_oil_consumption_bmw_mini/page_6/z toho podstata....
For BMW spark-ignition and diesel engines, the maximum permissible engine oil consumption is 0.7 l/1000
km.
Because of their increased power output and torque, M engines have a maximum permissible oil
consumption of 1.5 l/1000 km.
Do našej reči zjednodušene, benzín a diesel maximalna povolena konzumacia 0,7l na 1000km
a M modely vzhľadom na žvýšený výkon motora maximalna povolena 1,5l/1000km...
