... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK
PeqpeK napísal:1) ja zadavam hlasovo adresu, ale da sa aj cislo vytocit, skor ale pouzivam zoznam, vyskusam na CCC niekedy
2) su mapy ktore maju tzv speedcams :) nemam to otestovane ci je dostat tuto verziu aj pre SK, online hlasenia funguju cez TMC, bohuzial nie na SK
3) ten, co to robil podla mna ani nevie, kde nejake SK je a je mu to ukradnute :)
co z toho vyplyva? ze zijeme v zlej krajine, treba opustit ficoland
hessy napísal:no neviem. Ja mam navi garmin v renaulte a to pracujem ako sofer po EU a v celej EU som mal za 5rokov problem najst adresu len raz a aj to kvoli novej ceste. Dalej ked vojdem do tunela pod gracom cca 20KM stale mi ukazuje kam mam ist. Kazda lepsia navi ma aj offline rezim do ktorej sa prepne pri srate signalu v tunely. Dalsiu vec mam aj traffic info a vcelku uspesne mi hlasy zacpy samozrejme okrem slovakistanu lebo tu to nemameNavi stala 220e mam ju uz 2,5roka v kuse a ako hovorim nemam s nou ziaden problem ako hovorite a to jazdim celu EU
airbone napísal:....A co sa tyka radarov - tak tato vec sa do fabrickykch navigacii nedava kvoli tomu, ze v niektorych krajinach (napriklad v nemecku) je to zakazane (pouzivat databazu radarov). Preto je pochopitelne ze oficialne mapy a navigacie taku funkciu nepodporuju.
...
bruno75 napísal:
Nepotesi byt na nespravnej strane tej hranice...
Rozmyslal som nad tym, ze SK dam na Central-European DVD miesto Svajcu alebo Belgicka (tam moc autom nechodim), ale
a) nechcelo sa mi s tym velmi hrat, lebo kazdy rok si hovorim, ze ved nabuduce uz budem mat CIC / NBT
b) v strukture DVD nebolo uplne jednoduche "vyextrahovat" data tykajuce sa SK (nie je tov jednom adresari) a stale som sa bal, ze zabudnem nejaky maly subor, ktory mi umrtvi celu navigaciu