... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
kovvalsky napísal:Zdravim vas chcem sa tu skusenejsich opytat kupil som e91 r.v. 2007 z motorom m47n
1.ma to nasulane 230 000km naco si mam dat pozor alebo preventivne skontrolovat mam tam hore spomynany motor m47n
2.zistil som ze mam v kufri baterku z logom bmw ale vyrobca je varta aka je sanca ze to je original baterka este od vyroby ? Meral som ju a hodnoty ukazuje vpohode
Budem vdacny za kazdu radu
kovvalsky napísal:Ta baterka ma netesi ak je tam original ale leto prezije a asi v zime radsej vymenim co sa tyka separatora ze bol vymeneny za niaky bezudrzbovy tak isto pred 40tis bolo menene turbo a aj spojka tak isto ze boli vymenene termostaty a ten remen co je vpredu na motore ale zda sa my ze ked ma clovek otvorenu kapota a zohne sa k motoru ako keby tam nieco jemno piskalo ale neni to moc pocut teraz idem menit olej plus vsetky filtre najviac sa tesim na vzduchovy![]()
Jediny taky postreh co mam je ze ked idem napr. na 4 stupni 60km/h tak pri niakych 1700-1800otackach a nemam vela pridane ako keby auto zacalo spomalovat ale ked to kvaltujem od spodu 1.2.3.4.5 auto ide uplne vpohode a plynulo ako osobne nechodim 60 km na 4 ale zistil som takyto postreh ked som to testoval
kovvalsky napísal:Kladky sa daju skontrolovat aj ked tam je remen ci ho musim povolit? A ako sa da zresetovat interval vymeny oleja? Respektive da sa nastavit na 15000km ci tam bude stale svietit ten nezmysel 30000km?
Zrejme to bodu normalny jav mozno by sa to dalo vyladit na brzde pripadne cipnut to alebo len upravit nastavenie turba ale zase berem to zrezervou to auto mam na bezne vozenie a je to iba 90 kw motor
Inak ako je to z rozvodmi viem ze retaz by sa mala menit pri niakych 300 000 km
PeqpeK napísal:110Ah klasika alebo 90Ah AGM
g1de0n napísal:Nenakodujes ju na viac ako 90Ah mam pravdu? (zrejme alternator viac nezvlada)
Ja som kupil Exide Premium 12V 100Ah 900A, EA1000 (rozmerovo vosla vpohode, hoci je vacsia ako povodna)