... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
jozko2828
Príspevky: 1059
Registrovaný: 22.3.2012
Auto: BMW E46 Coupe
Kraj: Bratislavský

Re: E39 535i - Nový začiatok

Nedeľa, 8. Marca 2015, 23:23

Aha uz chapem... :? musim si zaobstarat ta technixx za dve kila a zlozit to... lebo mam tam len slaby HR kit aj so stabikmi v hodnote doggovho auta... #-o
Inak ale pozeram ze chalan tam nahodil kotuce ak dobre vidim move it (sorry ak som skomolil firmu) co je samo o sebe chutovecka tak som zvedavy co pribudne nabuduce... :thumbup:
H&R Cup kit and sway bars / Strongflex red and Powerflex / ALPINA rims / Brakes Zimmermann Sport / Custom Strut Bars ALPINA / JaFer Exhaust System / ALPINA packet / Individual Wood Trim / Diff 3.73:1
 
ViktorKE
Autor témy
Príspevky: 16
Registrovaný: 10.1.2014
Auto: e92
Kraj: Košický

Re: E39 535i - Nový začiatok

Nedeľa, 8. Marca 2015, 23:35

Chosse: je to tak - podvozok by som inak nemenil, ale predne tlmiče tiekli, takže nebola iná možnosť. app som už nechcel, zároveň som si chcel tuhosť nastaviť podľa seba, takže BC racing bol podľa mňa taká stredná cesta a verím, že dobrá alternatíva. volant bol OK, akurát som chcel perforovaný vrch, takže to bol ten dôvod. v interiéri je ešte kopu práce, ale základ bol, aby bolo auto technicky 100% - blížim sa k tomu.

s výfukom neplánujem už žiadne zmeny, je to úplne OK, len zvnútra je to o trochu "sterilnejšie".

čo sa plynu týka - som fakt zvedavý, čo mi na to povedia chlapci v Korejovciach - tam padne defintíva či ostane, alebo pôjde von.
 
Užívateľov profilový obrázok
Chosse
Príspevky: 204
Registrovaný: 9.12.2014
Auto: E46
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Zilina

Re: E39 535i - Nový začiatok

Nedeľa, 8. Marca 2015, 23:50

Tak te tlmice ma dostali kks a kup si teraz daco nevies comu mozes verit ... No ten vyfuk nemam slov na skusku sa nahodili a kukam ze v jednom je koncovka priechodza a v druhom vyfuku v koncovke bol daky dalsi "tlmic" alebo ako to nazvat tak sup rezat koncovky och . Ale keby si videl to auto v akom bolo stave by si plakal dalo sa ako tak dokopy a kukam ze u teba sa uz len "doladuje".Musim pokukat dake fotky z prerabky ozivit spomienky haha.No a to LPG bud to poriadne doladit alebo von ja by som bol zato ze von moj nazor.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Jeffri
Príspevky: 1333
Registrovaný: 8.9.2011
Auto: E46 318Ci
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Re: E39 535i - Nový začiatok

Pondelok, 9. Marca 2015, 05:54

Pekná e39 :thumbup: jediné čo jej môžem vytknúť je to logo m v ľadvinke :lol:

Hugino každý raz keď dám foto do bmwfansu mi píšu ludia čo je to za predný nárazník a všetkým som vždy povedal :) takže hej boli tie kolesá rozmazané kvoli tomu aby nikto nekopíroval sa spamätaj :mrgreen:
 
revenge
Príspevky: 1114
Registrovaný: 14.2.2011
Kraj: Trenčiansky

Re: E39 535i - Nový začiatok

Pondelok, 9. Marca 2015, 06:28

Chalani v tomto ma Dogg ale pravdu sak už nepoznám BMW kde by bol swap jednoduchsi ako s 535i na 540i hore PS hore NM spotreba len o niečo vyššia...Bavime sa o navyseni cca 100nm a 40ps Co by ste vy museli urobit aby ste dosiahli takeho narastu vykonu?A tuna stacilo doplatit akurat za 4,4motor voalá...Netreba sa vždy navážat.
Skuste sa previest v 535i a nasledne v 540i je to setsakra rozdiel,dole na ilustraciu ako tie motory vyzeraju.
Prílohy
moto-0027-31745.jpg
535
02.jpg
540
02.jpg (130.76 KiB) 1660 zobrazení
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: E39 535i - Nový začiatok

Pondelok, 9. Marca 2015, 07:31

fuuha, pan sa trafil a obe su TUcka, ten spodny ma pekne namontovany plyn

co tam boli za tlmice ze uz z nich kvapkalo? predpokladam billstein

brzdi to? niesu tie ceramic platnicky tak troska vysmech?
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: E39 535i - Nový začiatok

Pondelok, 9. Marca 2015, 07:59

revenge: avšak, táto 535ka už mala čo to porobené na motore, ak som správne pochopil z toho čo som vyčítal, len sa dotiahli niektoré veci
dobrú vanosovú 4,4ku je ťažké kúpiť, ak sa niečo nájde (okolo 1000ky a vyššie) tak je tam ešte stále otázny celkový stav, minimálne to chce komplet pretesnenie a nové rozvody, vanosy, čo je ďalších asi 1200+€ (materiál + robota), takže naliate cez dva litre pod kapotu a stále nevieš ako sú na tom šály, krúžky a tak . . .
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: E39 535i - Nový začiatok

Pondelok, 9. Marca 2015, 08:20

Nehovoriac o tom, ze ked uz chalan porovnava tak napr. M54b30 dokaze ist 540tke tesne za zadkom, aj to do urcitej rychlosti je +- vyrovnane :)

Ta V8 je fajn...ale cisto koli vykonu sa to neoplati ak porovnavas investiciu a to co dostanes. Samozrejme to je len cisto pohlad z technickeho hladiska. Ja by som tiez rad swapol 3.0 namiesto 2.0 aj ked sa to financne neoplati ;)

A 40ps navyse vies vydolovat z dieslu za par stovak a z nejakeho 6valca bud nejakym basic kompresorom alebo boltonmi ktore by boli cca v rovnakej cenovej hladine ako tvoj swap.
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: E39 535i - Nový začiatok

Pondelok, 9. Marca 2015, 08:27

5ka je celkom veľká krava, s 8valcom má niečo cez 1700kíl v základe, takže preto s tým vie 330tka držať krok, a 5ka V8 má aj celkom dlhé prevody, také auto na diaľnice
čaro V8 nespočíva v extra výkone (ajkeď v prípade 4,4 tam je toho dosť), ale v tom, že pri bežnej jazde si motor bubloce na 1300 až 2000ot a pritom nie som brzdou v premávke, a keď trochu pohnem pravou nohou tak záťah cítiť už aj pri tých otáčkach
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: E39 535i - Nový začiatok

Pondelok, 9. Marca 2015, 08:28

To uplne chapem. Tiez by som sa 4.4ke nebranil do 5er. A zas e46tka nieje lahka...1500 v zaklade :)
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: E39 535i - Nový začiatok

Pondelok, 9. Marca 2015, 08:30

to áno, ale tiež má trochu kratšie prevody, okresky vymetá ale v 5ke sa lepšie cestuje 500kilometrov
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
ViktorKE
Autor témy
Príspevky: 16
Registrovaný: 10.1.2014
Auto: e92
Kraj: Košický

Re: E39 535i - Nový začiatok

Pondelok, 9. Marca 2015, 09:14

súhlasím - nejde o extra výkon a presne o spôsob, akým auto jazdí. navyše zvuk V8 a prejav motora - a to aj pri 535i - je to, čo mi jednoducho dáva dobrý pocit. Motor je teraz v špičkovom stave, viem presne čo bolo robené, bol de facto rozobratý do šrubky, takže ma nečakajú žiadne veľké prekvapenia. A napriek nesporným výhodám 4.4 - od 2.000 otáčok ide aj 535 ako strela, pričom štandardne jazdím ako dôchodca. akurát nerozumiem, prečo majú rôzne focusy, favority atd. tendenciu ma na ceste za každú cenu predbiehať:)
 
ViktorKE
Autor témy
Príspevky: 16
Registrovaný: 10.1.2014
Auto: e92
Kraj: Košický

Re: E39 535i - Nový začiatok

Pondelok, 9. Marca 2015, 09:15

Jararak: bol tam podvozok App.
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: E39 535i - Nový začiatok

Pondelok, 9. Marca 2015, 09:31

ViktorKE napísal:
súhlasím - nejde o extra výkon a presne o spôsob, akým auto jazdí. navyše zvuk V8 a prejav motora - a to aj pri 535i - je to, čo mi jednoducho dáva dobrý pocit. Motor je teraz v špičkovom stave, viem presne čo bolo robené, bol de facto rozobratý do šrubky, takže ma nečakajú žiadne veľké prekvapenia. A napriek nesporným výhodám 4.4 - od 2.000 otáčok ide aj 535 ako strela, pričom štandardne jazdím ako dôchodca. akurát nerozumiem, prečo majú rôzne focusy, favority atd. tendenciu ma na ceste za každú cenu predbiehať:)


Tak ale pisat ze nejde o vykon ale o to, ako to jazdi a zaroven chces swapovat motor s vyssim vykonom (v8 za v8) -pri swape ide vzdy o vykon. A pocity v drvivej vacsine taktiez spojene s vykonom. Tak potom nepis, ze nejde o vykon ked o vykon proste ide. Tych 100nm a 40ps tam chces mat a si ochotny investovat. To je to iste ako keby som chcel ja swapovat 3.0 za 2.5. Mozem tvrdit ze vsak r6 chodi tak a tak, da sa to tocit, mat o fajn zvuk ale tych 50nm a 40 koni by som tiez citil a cena 3.0 sa pohybuje 600-900e + swap + material spojeny s vymenou (uz ked to mam zhodene tak hadice, tesnenia bla bla).

Revenge : Viezol som sa v 540 aj manual aj automat aj v 330 manual automat a tych 100nm sa u 540tky strati hlavne vo vahe, sprevodovani a u automatu aj tam. Necitil som nejaky wow efekt, 330 tiez taha solidne aj odspodu. Rozdiel by som vsak videl v tom ze ak 540tke sliapnes na krk v 160kmh tak to, ako sa pozbiera citis samozrejme viac nez u R6. Niekto ma rad dieslovy prejav, niekto rad toci otacky...kazdy mame to svoje ale cena prestavby + pytat sa na to, kolko by NAS stalo dostat sa na dalsich 40ps u inej motorizacie je trocha mimo kedze za 2k+ sa daju robit rozne veci.
Naposledy upravil/-a michaltt v Pondelok, 9. Marca 2015, 09:34, upravené celkom 1 krát.
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: E39 535i - Nový začiatok

Pondelok, 9. Marca 2015, 09:34

a čo za 18tky tam plánuješ? veľmi dobre by tam ukázali konkávne BBS RS
tu na foto len 17tky, ale v 18 by to bola bomba:

Obrázok


alebo potom origo styling 65, alebo styling 37 tie vyzerajú tiež parádne

MichalTT: to s tým zošľapnutím pri 160 si vystihol, trojlitre ťahajú do takých 140-150, potom už len idú, rýchlosť rastie ale ten ťah už tak necítiť, u 4,4ky je toto posunuté o pár desiatok kmh vyššie, kebyže majú malinko kratšie prevody tak možno až do 200, ale napr. automatová 540 má dvojku do 120 a trojku skoro 170 +hmotnosť takže na 4ke už ten ťah až tak necítiť
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných