ViktorKE napísal:súhlasím - nejde o extra výkon a presne o spôsob, akým auto jazdí. navyše zvuk V8 a prejav motora - a to aj pri 535i - je to, čo mi jednoducho dáva dobrý pocit. Motor je teraz v špičkovom stave, viem presne čo bolo robené, bol de facto rozobratý do šrubky, takže ma nečakajú žiadne veľké prekvapenia. A napriek nesporným výhodám 4.4 - od 2.000 otáčok ide aj 535 ako strela, pričom štandardne jazdím ako dôchodca. akurát nerozumiem, prečo majú rôzne focusy, favority atd. tendenciu ma na ceste za každú cenu predbiehať:)
Tak ale pisat ze nejde o vykon ale o to, ako to jazdi a zaroven chces swapovat motor s vyssim vykonom (v8 za v8) -pri swape ide vzdy o vykon. A pocity v drvivej vacsine taktiez spojene s vykonom. Tak potom nepis, ze nejde o vykon ked o vykon proste ide. Tych 100nm a 40ps tam chces mat a si ochotny investovat. To je to iste ako keby som chcel ja swapovat 3.0 za 2.5. Mozem tvrdit ze vsak r6 chodi tak a tak, da sa to tocit, mat o fajn zvuk ale tych 50nm a 40 koni by som tiez citil a cena 3.0 sa pohybuje 600-900e + swap + material spojeny s vymenou (uz ked to mam zhodene tak hadice, tesnenia bla bla).
Revenge : Viezol som sa v 540 aj manual aj automat aj v 330 manual automat a tych 100nm sa u 540tky strati hlavne vo vahe, sprevodovani a u automatu aj tam. Necitil som nejaky wow efekt, 330 tiez taha solidne aj odspodu. Rozdiel by som vsak videl v tom ze ak 540tke sliapnes na krk v 160kmh tak to, ako sa pozbiera citis samozrejme viac nez u R6. Niekto ma rad dieslovy prejav, niekto rad toci otacky...kazdy mame to svoje ale cena prestavby + pytat sa na to, kolko by NAS stalo dostat sa na dalsich 40ps u inej motorizacie je trocha mimo kedze za 2k+ sa daju robit rozne veci.
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh