Zdravím, chcel by som sa spýtať skúsenejších, či je možné prerobiť X5 E53 s permanentným pohonom všetkých kolies na čisto pohon zadných kolies. Je tam prídavná prevodovka NV125, ak by sa zdemontoval predný kardan, išiel by pohon čisto na zadnú nápravu alebo to nie je možné práve kvôli konštrukcii NV 125 ? Dôvodom úpravy je osobná preferencia klasického pohonu BMW so zachovaním posedu v X5 ... Ďakujem za pomoc.
Alebo si skor socka ktoremu odisli predne homokinetaky plus chces usetrit na palive. Kup si Pajero, to ma aj pohon len zadnych kolies. Sry, na to sa nic ine napisat neda.
Keď z toho vyjebe kardan a obe predné poloosi, tak ušetrí ešte aj na hmotnosti a bude to mať lepšie rozloženie predok/zadok, čo u hentoho veľkého motora tiež nie je na zahodenie. Hlavne teda v zime ak by to mal ako permanentnú zadokolku.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7) BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
osobne si myslim ze s takou prerabkou by mal pan majitel iba problemy. nejde len o to vybrat predny kardan, ale zablendovat to tak aby sa tam nedostaval sajrajt, nasledne by ti podla mna nefungovala kontrola trakcie, zrejme ani ABS a podobne....nerobil by som to.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7) BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Alebo si skor socka ktoremu odisli predne homokinetaky plus chces usetrit na palive. Kup si Pajero, to ma aj pohon len zadnych kolies. Sry, na to sa nic ine napisat neda.
Ďakujem za inteligentné príspevky hodné svojich autorov. Už to mám vyriešené vďaka radám na CZ klube ...