... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
marc.o
Autor témy
Príspevky: 204
Registrovaný: 10.6.2014
Auto: 530xd f10
Kraj: Prešovský

e60 535d LCI

Sobota, 7. Februára 2015, 21:16

Zdravim,
Bol som pozerat toto: http://bmw-rad-5.autobazar.eu/535-d-at-id6001388.html
Bola to moja prva obhliadka modelu LCI, a mam par otazok.
Auto je vizualne velmi pekne, ale to co ma trapi je, ze stoji uz cca rok, cize sa nanom nejazdi(registrujem ho, ze bolo na predaj u sukromnika pred rokom cca, potom v bazare par tyzdnov v MI, a teraz tuna v bazare v KE. Cez kamosa som zistil, on totizto pozna pana ktory to vlastnil v MI a na svk ho doviezol, ze v zime s tym autom vobec nejazdil). Ma len letne gumy, aj s tymi by som sa po dazdi uz trocha bal, pretoze dezen nieje najlepsi, predne maju boky hladke v style formula, v strede este cca 4mm.
Teraz spat k tomu ze nejazdi. Po nastartovani vysvietilo par vystraznych znameni v idrive:
1, Aktivne riadenie vypsialo hlasku ktora bola celkom dlha, no za ten cas co svietila som si stihol vsimnut koniec ze az potom mozete pokracovat v jazde, co pisalo predtym si nepamatam, v podstate zhaslo to potom, co chlapik vytocil plny rejd dolava, doprava, zopakoval tento kolotoc asi 3-4 krat, a zhaslo.
2, potom vysvietila nejaka ziarovka vo svetle, ale to problem nebude, no zasvietila tam aj hlaska ohladom baterky, predpokladam klasicka vec kedy bazarnik dobil baterku a supol ju do auta, no nenakodoval, moze to byt tak?
Auto jazdilo super, prevodovka pekne radila, v jazde som necitil ziadne rusive alebo zle podnety, motor si pekne priadol, motor suchy, vsetky kovove casti a hadicky ako u noveho auta, ziadne piskajuce remene, vyfuk cisty, startovalo na brnk, akurat riadenie islo aj v malych rychlostiach pri parkovani tazko, aledostal som info z jedneho zdroja ze aktivne tak ma ist(neviem porovnat, toto bol prvy kus ktory som soferoval a mal tuto vymozenost). Inak vsetko fungovalo jak ma.
Ujovia bazarnici boli zaujimavy, prvy, ten asi skusenejsi, mi povedal ze zadne svetla si mozem zmenit za facelift ked chcem, povedal som mu ze nemusim lebo uz su, a ze cele auto je facelift :mrgreen: no nic to, nie kazdy sme studovany ..(aj ked nechapem co tam robi cely den, mohol by sa aspon trosku zaujimat o to co predava, postudovat trochu).... Ten druhy ujo bazarnik somnou bol na predvadzacku, a ako typicky bazarnik, o aute nevedel nic, len ze to ma servisnu knizku a pre dobru dusu by si po kupe vymenil olej v prevodovke, inac top stav bez investicii, ze to mali cely den niekde vo fiat servise a nenasli ziadnu chybu, ani diagnostiky nic neukazali, vsetko tip top. Servisnu knizku som si vypytal, no posledny zaznam v nej bol pri cca 127.tis km v nemecku, zevraj zostatok az dodnes je v kluci. Zo zaciaktu mi ani nechcel dat soferovat, lebo ze tak drahe auta ludom len tak nedavaju, ked som mu ale argumentoval, ze ci si to auto mozem posoferovat az ked si ho kupim, tak sme sa vymenili a siel som ja.
Super, pribeh uz poznate, teraz hlavne gro. Na zaciatok uvediem dovod mojej obavy. Brat si minuleho roku kupil Passata, ktory tiez stal v bazare par mesiacov, pri kupe vsetko cool, tuhe napravy, paradne brzdy, start bezproblemovy, motor suschy. Zobral. Po par hodinach prislo vytriezvenie, ked mu takmer zhoreli brzdy a rozpadli sa, zacala cez popraskane hadicky tiect nafta(pri kupe boli pjekneee), rozprdeli sa tlmice, rozprdelo sa egrko, po par prestartovani prestali ist zhavice, silentbloky na ramenach a stabilizacnych tyckach zprachniveli atd atd. Proste veci ktore pravdepodobne rozozral cas, a ich koniec cakal na jazdenie. Teraz nerieste ze porovnavam ludovy voz a brambor. Moja otazka je, co si myslite o kupe takehoto auta, ja si myslim ze sa to moze pekne zvrtnut, a po par odjazdenych kilometroch sa mozu pokakat veci ktore na normalne jazdenom vozidle su v pohode pretoze funguju pravidelne.
Dalej by som sa chcel spytat, co by ste po kupe na tom aute dali preventivne vymenit, ja pocitam ze by som sa pustil do: klapiek(neviem ci sa odstranovali v tychto rokoch vyroby aby ich nevcuclo, cital som ze sa nemusia, ale tie vybehane prepustaju sajrajt ktory zasiera motor zvonku), olej v prevodovke+filter, v motore + filtre vsetky aj kabinovy, obe termostaty, mozno baterku, vycistit egr popripade sanie.

A este jedna vec ktora mi nieje ozrejmena: Cez idrive som v servisnych informaciach nasiel len kedy ma byt najblizsia inspekcia, predne brzdy zadne brzdy, olej a to asi bolo vsetko, maximalne este jedna vec, ale prevkapilo ma to, pretoze ked osm bol obzerat predfl, a bolo ich dost, v servisnych info som nasiel udaje ako je natom dpf, mikrofilter atd. . To som tu nenasiel. Je to v LCI uz inak? Alebo to niekto zamerne schoval, je to trochu hlupa otazka, ale pytam sa od srdca.
Za vase konstruktivne a slusne odpovede vopred dakujem, ked to nepomoze mne, moze niekomu inemu, mozno aj niekomu z vas :roll:
Naposledy upravil/-a marc.o v Sobota, 7. Februára 2015, 22:01, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11630
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: e60 535d LCI

Sobota, 7. Februára 2015, 21:25

lci modely uz nemaju servis interval na DPF v idrive. Mikrofilter ale tam tusim bol... [neni som si isty..takze to ber s rezervou]
Tie chyby by som neriesil. Najskor by som dal poradno nabit baterku, vymazal chyby a az potom sa na tom odviezol a hodil na diag [samozrejem to vsetko pred kupou auta :) E60 ti vypise hoc aku kokocinu, ked je baterka slaba.
So zvyskom ti poradit neviem, ale ja by som leziaka nekupoval Tych aut je na predaj dost.
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7744
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: e60 535d LCI

Nedeľa, 8. Februára 2015, 11:24

Mikrofilter tam nie je...
Pozri ak si zjednas cenu pri ktorej si schopny zit s tym ze sa v tom zrejme bude treba vrtat castejsie ako treba tak preco nie. Facelifty su mladsie a riziko sprachnivenia gumovych casti je mensie ako napr v e46
 
Užívateľov profilový obrázok
fano031
Príspevky: 689
Registrovaný: 1.4.2008
Bydlisko: Košice

Re: e60 535d LCI

Nedeľa, 8. Februára 2015, 13:38

Na mojej E70 r.v.2009 sa tiež servis interval na DPF v idrive nenachádza a Mikrofilter tam je...
MERCEDES 126 R5 300 SD automatic ex
BMW E34 R6 524 TD ex
BMW E46 R4 320 D ex
BMW E38 V8 730 iA
BMW E70 xDrive 30d
 
Užívateľov profilový obrázok
voloda
Príspevky: 318
Registrovaný: 5.9.2011
Auto: 635csi ´87
Kraj: Košický

Re: e60 535d LCI

Nedeľa, 8. Februára 2015, 14:58

K tomu "leziaku", tiez mame e60tku ktora rok aj par mesiacov stala (najprv v madarsku potom na slovensku). Tiez sa jedna o 535ku a na aute neodislo nic co by mohlo byt sposobene odstavkou auta. Jedine co sa riesilo hned bola baterka (este povodna)... :bmwball:
 
marc.o
Autor témy
Príspevky: 204
Registrovaný: 10.6.2014
Auto: 530xd f10
Kraj: Prešovský

Re: e60 535d LCI

Pondelok, 9. Februára 2015, 16:14

Dakujem pani za odpovede, prehodnotim svoje rozhodnutie.
K tym klapkam po fl, treba zaslepovat ci nie?
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7744
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: e60 535d LCI

Pondelok, 9. Februára 2015, 16:39

minimalne aspon skontroluj v akom su stave, ci nie je sanie prilis zakarbonovane, ony sa lamu prave kvoli tomu karbonu ktory brani ich pohybu...uz som mal v ruke aj kovovu zlomenu, takze pre pokoj duse ich mozes dat von

inak cez vikend som asi na vychode tak ak si chces auto pozriet pod drobnohladom, tak budem k dispozicii
 
tomas7722
Príspevky: 19
Registrovaný: 23.10.2009
Auto: BMW E60 530d M pakie
Kraj: Košický

Re: e60 535d LCI

Sobota, 21. Februára 2015, 21:45

Marc.o: nezobral si ju?
 
marc.o
Autor témy
Príspevky: 204
Registrovaný: 10.6.2014
Auto: 530xd f10
Kraj: Prešovský

Re: e60 535d LCI

Nedeľa, 22. Februára 2015, 00:42

Zatial nie.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných