... všetko o BMW ...
G_POWER_M5 napísal:Dneska mi tam v chiptuningu ukazoval jeden obrazok celej tej klapky, a tam bolo kopa hadiciek a ze tie mozu byt zanesene a ze v samotnej klapke su dva potenciometre ktore ked su chybne tak neprenasaju dake informacie alebo co.. ale v nadpise bolo 535d to je asi rozdiel co?
TT-SIMIK napísal:Az na to ze klapka na dieseli nema z vykonom nic a auto ju nejak extra nepotrebuje....ak nefunguje motor sa pri vypnuti viac zatrasie a diag najde chybu....
PeqpeK napísal:potrebuje ju ak ma DPF...
PeqpeK napísal:potrebuje ju ak ma DPF...
TT-SIMIK napísal:Hej a koli comu???Kludne sa necham poucit:-))Mal som vela aut co im skrtiaca klapks nefungovala a regeneracia fungovala....
PeqpeK napísal:s cipom nemam skusenost, prehod to a uvidis...
G_POWER_M5 napísal:Zevraj diagnostika nasla chybu 2620, a ze to obmedzuje vykon a aj chiptuningu. auto bolo nacipovany a vykon ten isty..
PeqpeK napísal:precitaj TIS
TT-SIMIK napísal:Cipovali sme velmi vela BMW a nikdy klapka na dieseli neprekazala co sa tyka vykonu!!!!
Jedine ze by zostala v nejakej nahovno polohe si to viem predstavit...
Chyby skrtiacej klapky v DDE 5 a DDE 6 su:
4670 Power Supply 1 - Short Circuit to B+
4671 Power Supply 1 - Short Circuit to B-
4677 Throttle Valve Actuator
4680 Power Supply 2 - Short Circuit to B+
4681 Power Supply 2 - Short Circuit to B-
4687 Throttle Valve Actuator
4690 Power Supply
4691 Power Supply
4697 Throttle Valve Actuator