Tak dlho sa nic nedialo, nebolo casu. Ale kedze boli sviatky mieru a pokoja, mal som konecne cas zasit sa do garaze a porobit zasluzenu udrzbu. Islo mi hlavne o nastavenie cerpadla, kedze to bola posledna moznost, preco ide to auto stale tak na PRD. Ked uz som to rozdelaval, povedal som si ze vymenim aj gufero na cerpadle. V garazi teda pribudol vytahovak cerpadla, nadstavce do cerpadla na uchytenie odchylkomera a trn do zotrvaku. Vsetko islo pomerne hladko, okrem uz zmieneneho gufera, zasluzena vymena. To stare malo pravdepodobne 20 rokov a bolo riadne tvrde, dokonca z casti hlinikove (nove je cele plastove) a von sa mu moc nechcelo. S bozou pomocou a trpezlivostou sa mi podarilo nedoskriabat hriadel a napchat tam nove gufero. Drziak odchylkomera mohol byt aj trochu dlhsi, vstrekovacie trubky solidne zavadzali. Nastastie aj tu pomohlo zopar KU.. PI... a KO..

Konecne mozem povedat, ze ten motor ide fajn, nesklbe, nevynechava. Na fotodokumentaciu som zabudol

Medzi casom sa mi podarilo nazbierat nejake peniazky, a kedze uz dlho trpim obrovskym komplexom, ze som este nemal ziadne auto so sibrom, rozhodol som sa to vykompenzovat. Pred vianocami sa objavila jedna roofless tricka na bazari. Motor maly, na fotkach otrasna farba, mracitka a burago kolecka, pomerne vysoka cena. Nemam nijak zvlast rad zelenu, ani tu na tridsatstvorke. Nuz dal som tomu sancu a isiel som ju pozriet. Zobral som si odborneho poradcu, ktory mal za ulohu drzat ma pri zemi. Ale ako to uz byva, stacil jediny pohlad

Navyse majitel mal hned vedla 540i a razom bol aj poradca v oblakoch. Nazivo to auto nejak zacalo davat zmysel. Farbu fotky dost skreslili, in real je nadherna. Bol robeny celolak pred par rokmi. Aj kolecka sa nazivo pochlapili a vynikol decentny limec. Ze je to 1,8? Co uz, aspon sa mozem vozit castejsie ako v sobotu poobede. A nahodou to vobec nejde zle. Podvozok je drasticky znizeny a staru cestu TT-BA som si "uzil" naplno. Intros je v ciernej kozi a je zachovaly, M volant, sportove sedane. Strecha je ako nova, tmava a pruzna. Jedine ten igelitovy priezor to ma za sebou, je zozltnuty a kde tu prasknuty (ak poznate niekoho kto to vie presit, ocenim radu). V podstate ani viac neviem. Tricka uz je zazimovana v garazi a dalsia jazda sa kona na jar. Celkovo som spokojny a velmi sa tesim na prve teple dni
