Piatok, 21. Novembra 2014, 10:00
Ahojte,
riesim dva take celkom zavazne problemy :/
1. Asi pred 2 mesiacmi, mi z nicoho nic zo dna na den zacalo moje bmw vibrovat. Je to citit ked idem 80-100km/h, potom od 100 do 120km/h klud a potom od 120km/h vyssie je to uplny vibrator.
Myslel som si ze to bude kardan, ako som cital na viac miestach tu. Kardan som mal dodrbany to je fakt. Mechanik, ktory mi pred tym menil spojku, tam nieco dodrbal a kardan skripotal a zaradovanie rychlosti buchotalo. Zobral som to k druhemu mechanikovi, ten zistil ze samotny kardan je KO, ale iba vnutro ci co. Ze tycky a tie veci su v poriadku. Tak teda opravil kardan, ten prestal skripat a zaraduje pekne. Cize to sa poriesilo. Lenze auto stale vibruje jak drbnute. Hlavne teda od 120km/h vyssie. Tym ze kardan je checknuty, a opraveny sa zaciname stracat v com moze byt chyba, nema niekto podobne skusenosti? Ja aj mechanik mame taky pocit, ked lepsie pocuvame, ze to ide z motora. Ide o to, ze ked drzim plyn, to vibruje, ale ked dam dole nohu z plynu tak to prestane. Cize robi to len ked taha motor.